Jump to content

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

• Replies 33.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Peolito

3134

• B747

2289

• Enis

1348

Top Posters In This Topic

Popular Posts

2 veckor i Kina, 4 i USA och två till i Kina. 2 månader sedan man var här i mer än 24 timmar. Frugan skickade iväg mig för att inhandla lite seefood och effektiv som jag är passar jag då på att ta en

Ännu en fredagskväll i Shanghai. Svara på en massa mail, ta en runk, dricka vin i loungen, dricka öl på några barer, somna till BBC.    Kanske dags att skaffa sig ett liv.

Njuter av presenten      som jag fick när släkten anlände   jag har tydligen stigit i graderna   förra året fick jag Lao kao

Posted Images

Wangthong

Kaffekask ? tror det är vad du behöver iaf :giggle:

Även i Finland kallad "kaffe normal".

Utan vodka ryktas att den kallas "kaffe brutal"

Själv dricker jag the till frukosten just nu.

I dag när jag och min fru hade varit på stranden nån timme var vi in till Maitan och blev bjudna på en varsin chang av honom,stort tack Maitan sen köpte vi en varsin till för dricka bara en känns lite tomt,nu blir de en whiskey och soda.

Avregistrerad clion

Är för mätt å stinn nu får vänta nån timme sen får ja nog ruska i boxen igen :8::heat:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Herr Chang

Har just bjudit mig själv och Siamkap på varsin Bloody Mary... min specialblandning vad gäller kryddor som svartpeppar, cayonnepeppar, tabasco och inte minst salt. Siamkap har nu stappplat hem, men inte omöjligt att jag tar mig en till ;)

Herr Chang har talat.

Maitan

Har just bjudit mig själv och Siamkap på varsin Bloody Mary... min specialblandning vad gäller kryddor som svartpeppar, cayonnepeppar, tabasco och inte minst salt. Siamkap har nu stappplat hem, men inte omöjligt att jag tar mig en till ;)

Herr Chang har talat.

Det låter gött Herr Chang, själv tar jag det lungt idag. Fick tillräckligt igår.Maitan. :great:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

• 2 weeks later...
Avregistrerad clion

Chok di den satt fint :crazy:

post-3713-0-11015200-1289756895_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige