Aray Na Inlagd 6 timmar sedan Dela Inlagd 6 timmar sedan 42 minutes ago, Tomas H said: Detta kan vara den produkt som Åbro hittils har lyckats bäst med. För de som gillar Öl såklart! Ptja, jag föredrar Stout men dom få gånger som kvicksilvret råkar befinna sig över 26 grader i skuggan så är Bryggmästarens bra, Även Mariestads old ox är fin. Schkål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd 2 timmar sedan Dela Inlagd 2 timmar sedan blev bjuden på en Irish igår enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu