Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

  • Svar 43,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4605

  • B747

    2364

  • MickeN

    2241

  • Enis

    2049

22 minuter sedan, skrev MickeN:

En whisky stout.IMG_20240605_172206_930.jpg.b5e7716d574f2e3fb3f5e55b806f5760.jpg

Blir nog en sådan sen till en Cigarr å Rum 🍻

Link to comment
Dela på andra sajter

Äsch blev ju fel öl. 

Men då har jag ju kvar den andra till nästa cigarr 😄

5747b77b-9118-473b-bf14-cdeef471e20dphoto.jpeg

  • Ge karma 7
Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Uppiz:

Avslutar kvällen med en Arran Sherry Cask och en liten garre 🍻😎20240605_202824.jpg.f9cb16afa7593b1fdeb69fa78100a253.jpg

Gillar den sådär, nervattnad slinker den ner.IMG_20240605_204115_445.jpg.1e910b1d9e3b54817e0e4c5a5aed2a78.jpg

  • Ge karma 8
Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev MickeN:

Gillar den sådär, nervattnad slinker den ner.IMG_20240605_204115_445.jpg.1e910b1d9e3b54817e0e4c5a5aed2a78.jpg

Heavily peated är bättre, men den glömde jag hemma...fick "nöja" mig med Sherry Casken som jag gav till polarn i fjol 🫣😃🍻

  • Ge karma 3
Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Uppiz:

Avslutar kvällen med en Arran Sherry Cask och en liten garre 🍻😎20240605_202824.jpg.f9cb16afa7593b1fdeb69fa78100a253.jpg

Vilken vacker bild blev jag sugen på en cigarr till 🍻

  • Ge karma 4
Link to comment
Dela på andra sajter

En trevlig man från Filippinerna dök upp med en sån här godsak från just nämnda land! Kan det ha vart Leifen?🤙

DSC_0097.JPG.1900386ad37e2dd2cb2684fe0cee0811.JPG

  • Ge karma 4

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Sitter du och smygfotar. Som vanligt sex rätt  och skitutdelning

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev John Khonken:

Sitter du och smygfotar. Som vanligt sex rätt  och skitutdelning

Inte smygfotar 👍 Hade också 6 rätt. Drog in 5kr 😂

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2024-05-30 at 04:48, skrev Towe:

Guldhörnan minsann

hette nåt med tupp på franska? 

 

lugnt ställe, inte så mycket trafik.... 

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite skillnad i pris. På skutan igår ville dom ha 130Thb för Beer Lao. Köpte några lådor i zonen mellan Laos och Thailand. Pris där 24Thb.20240609_215021.jpg.3cfe432d5bff729c8b3347b4966f162d.jpg

  • Ge karma 6
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...