Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

  • Svar 41,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4193

  • B747

    2364

  • MickeN

    1998

  • Enis

    1914

Ibland när jag läser igenom denna tråden så funderar jag  "Lägger de in bilder för att visa vad de dricker för att "imponera", eller för att visa att de dricker för mycket?

 

Personligen så dricker jag nog lite för mycket, men inget dyrt, så väldigt lite bilder från mej på ÖL.

 

 

MVH...

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Tommy:

Ibland när jag läser igenom denna tråden så funderar jag  "Lägger de in bilder för att visa vad de dricker för att "imponera", eller för att visa att de dricker för mycket?

 

Personligen så dricker jag nog lite för mycket, men inget dyrt, så väldigt lite bilder från mej på ÖL.

 

 

MVH...

Du har helt rätt, onödigt många blir det.20230328_084818.thumb.jpg.c734fefefbf98a311cc60f53f519a739.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev Tommy:

Ibland när jag läser igenom denna tråden så funderar jag  "Lägger de in bilder för att visa vad de dricker för att "imponera", eller för att visa att de dricker för mycket?

 

Personligen så dricker jag nog lite för mycket, men inget dyrt, så väldigt lite bilder från mej på ÖL.

 

 

MVH...

Jag är ju en ölnörd så jag tycker om att dricka olika öl. Det finns så mycket öl att jag knappast skulle kunna smaka alla olika öl. Uppskattar därför när andra också tipsar om vilka öl som är bra.

 

Utan den här tråden skulle jag aldrig smakat självrunnen eller rauch beer. Helt fantastiskt goda öl. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir trött på öl, förlåt nu skojade ju, men nu är det dags för något annat     🍺👌🍺

1680172232787448737218096539552.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
1 timme sedan, skrev apknug:

Världens bästa starköl!

IMG_20230331_170645.thumb.jpg.c76b82d6f010e335f96c4431980b95b2.jpg

Det hävdade min morfar också som var från Falkenberg. Till hans ursäkt kan sägas att på den tiden så fanns det inte så många bättre. Vad är din ursäkt, det bästa de hade på pizzerian? 

Ändrades av Fredman
Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Fredman:

Det hävdade min morfar också som var från Falkenberg. Till hans ursäkt kan sägas att på den tiden så fanns det inte så många bättre. Vad är din ursäkt, det bästa de hade på pizzerian? 

Nä, att Falcon vann guldmedalj i en lokal tävling i Australien 1986 eller så. 

 

Trist att de tog bort texten med "världens bästa starköl" från flaskor och burkar, folk kan ju börja tvivla om sanningen inte upprepas tillräckligt ofta. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...