Guest Fredman Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 Fortsätter med budgetölen som är helt ok särskilt med en svart knapp till. Kollar på Bourdain i Thailand, gillar man Thailand och matlagning så älskar man programmet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 37 minuter sedan, skrev Fredman: Fortsätter med budgetölen som är helt ok särskilt med en svart knapp till. Kollar på Bourdain i Thailand, gillar man Thailand och matlagning så älskar man programmet. Bourdain i det riktiga Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 2 timmar sedan, skrev 65Selander: Sitter du pöbelklass?, jag ser business där framme 😉 Var inte ens pöbelklass utan " A handmaids tale" Lördagsnöje... vika tvätt 🤣 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 2 timmar sedan, skrev 65Selander: Sitter du pöbelklass?, jag ser business där framme 😉 Misstänker att darlingen har intagit ryggläge i första klass. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 Satan va mygg det är. Skyddar mig mot malaria arian med en GT. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 8, 2023 Dela Inlagd Januari 8, 2023 16 timmar sedan, skrev Fredman: Fortsätter med budgetölen som är helt ok särskilt med en svart knapp till. Kollar på Bourdain i Thailand, gillar man Thailand och matlagning så älskar man programmet. Du har förstört min söndag morgon. Började titta igår på Bourdain i Thailand, han se halva. I morse fortsatte jag och nu har jag hittat en massa andra som han gjort. Inte nog med det sen är det ju Andy Ricker också. Tragiskt med Anthony Bourdin! “Here’s my pitch,” he said to a cable executive. “I travel around the world, eat a lot of shit and basically do whatever the fuck I want.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 8, 2023 Dela Inlagd Januari 8, 2023 14 minuter sedan, skrev Wangthong: Du har förstört min söndag morgon. Började titta igår på Bourdain i Thailand, han se halva. I morse fortsatte jag och nu har jag hittat en massa andra som han gjort. Inte nog med det sen är det ju Andy Ricker också. Tragiskt med Anthony Bourdin! “Here’s my pitch,” he said to a cable executive. “I travel around the world, eat a lot of shit and basically do whatever the fuck I want.” Har du Netflix så släppte de nyss den här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dooks Inlagd Januari 8, 2023 Dela Inlagd Januari 8, 2023 18 timmar sedan, skrev Atom: Jag tror TSI har förenklat det hela; de kör samma recept för alla. Full Moon hade en riktigt bra öl, Chatri IPA, som tidigare bryggdes i Australien. Raven bryggdes tidigare i USA och Maha Nakorn hade två bra Ales som bryggdes i Vietnam. De bryggs nu alla av TSI och det är omöjligt att skilja dem åt. Trist. En riktigt bra amerikansk öl men givetvis alldeles för dyr för de flesta. Riktigt bra klassisk West Coast Ipa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Januari 8, 2023 Dela Inlagd Januari 8, 2023 En liten stänkare på söndagen 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 9, 2023 Dela Inlagd Januari 9, 2023 Leffe Blond Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 10, 2023 Dela Inlagd Januari 10, 2023 Eftermiddagens uppställning... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Januari 10, 2023 Dela Inlagd Januari 10, 2023 (ändrad) Blev ett stopp på promenaden för ett glas av husets vin på Fratellis. Ändrades Januari 10, 2023 av Lucky Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 10, 2023 Dela Inlagd Januari 10, 2023 En Gin & Grumlig Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 10, 2023 Dela Inlagd Januari 10, 2023 (ändrad) Lyxar på en cold brew. Ändrades Januari 10, 2023 av Stoneys Fel Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Januari 12, 2023 Dela Inlagd Januari 12, 2023 Tar en fulöl och firar visumet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 12, 2023 Dela Inlagd Januari 12, 2023 56 minuter sedan, skrev rolle68: Tar en fulöl och firar visumet! Hämtade mitt åxå idag. Blir nog en fingrogg om en stund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Januari 12, 2023 Dela Inlagd Januari 12, 2023 1 minut sedan, skrev rolba: Hämtade mitt åxå idag. Blir nog en fingrogg om en stund. Fulöl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 12, 2023 Dela Inlagd Januari 12, 2023 Gjorde fynd på min favorit julöl. Nu var det visserligen en liten 330ml och en blond. Men kan inte ha så stora krav som hemma. Brukar köpa en låda hemma ibland dela med någon. Den här var helt ok men den mörka där hemma är fantastisk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Januari 12, 2023 Dela Inlagd Januari 12, 2023 Nu var det längesen en Irish 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 12, 2023 Dela Inlagd Januari 12, 2023 En Windhoek i väntan på föda... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 Leffe brun till lunchen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 1 timme sedan, skrev Wangthong: Leffe brun till lunchen Leffe brun slår Leffe blond med hästlängder. Riktigt bra öl. Blev törstig nu. Får nog bli fredagsmys på Zumen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 46 minuter sedan, skrev Peolito: Leffe brun slår Leffe blond med hästlängder. Riktigt bra öl. Blev törstig nu. Får nog bli fredagsmys på Zumen. Självrunnen rauchbeer är inte fy skam heller. Slår visst tom. Leffe brun några gånger! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 2 minuter sedan, skrev Wangthong: Självrunnen rauchbeer är inte fy skam heller. Slår visst tom. Leffe brun några gånger! Om man inte kan vara i Bamberg är Zumen näst bäst. Stene är ölguden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 Nu fan är man värd ett glas bubbel till lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu