Abercrombie Inlagd Juli 12, 2022 Dela Inlagd Juli 12, 2022 En högtidsstund. Något viktigt för mig. En Irish Coffee på Beer Garden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 12, 2022 Dela Inlagd Juli 12, 2022 1 timme sedan, skrev Abercrombie: En högtidsstund. Något viktigt för mig. En Irish Coffee på Beer Garden. Å gröna sidan upp ser jag.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 12, 2022 Dela Inlagd Juli 12, 2022 Det mesta i grannens reggaebar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 12, 2022 Dela Inlagd Juli 12, 2022 Lokala😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 12, 2022 Dela Inlagd Juli 12, 2022 Nyss, en bira i väntan på mat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 12, 2022 Dela Inlagd Juli 12, 2022 Gått över till burkmat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 I skogen 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 En gluten free från Holland 5% Helt ok Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 En grogg med thai regency och ananasjuice.. Nä inte gott men man tar det som finns😀 Den steriliserade dunken var slut då vart jag tvungen gå på dåliggrejjerna😉 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 Mera burkmat. Måste försöka hinna in till apoteket nån dag så man får lite glas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juli 14, 2022 Dela Inlagd Juli 14, 2022 7 timmar sedan, skrev apknug: Det duger fan om det krisar. Inte värst! Kommer ihåg när man var 16 och försökte grogga med röd blandsaft, o blandade skitstarkt för då blev det mindre att dricka..... Fast svartvinbärssaft och rom smakar inte så illa ganska gott faktiskt. Dricker kaffe de är inte helg än. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 14, 2022 Dela Inlagd Juli 14, 2022 Är i Jomtien och rekar lite. Hittade ingen ledig stol på stranden så jag fick ta mig över gatan för att få sitta en stund. En Coke blev det då det ännu är helg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 14, 2022 Dela Inlagd Juli 14, 2022 Brukar inte bli många öl framför brasan i juli men idag med störtregn och åska satt det fint! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 14, 2022 Dela Inlagd Juli 14, 2022 Det blev ju Chablis-väder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 14, 2022 Dela Inlagd Juli 14, 2022 Svinkallt i Vemdalen är väl själva f-n inte ens 2 siffrigt på termometern. Tror jag får plocka fram glöggen 😭🤬 Rom i glaset 😄💨 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Juli 15, 2022 Dela Inlagd Juli 15, 2022 Nu blir fest, har alldrig provat cannabis i nån form. Ska man våga testa ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 15, 2022 Dela Inlagd Juli 15, 2022 Lite väl tidigt, men ska försöka att hålla mig till två stycken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 15, 2022 Dela Inlagd Juli 15, 2022 (ändrad) Just nu? Nä men häromdan drack jag Jacke Miza....nån mer som gjort det? Ändrades Juli 15, 2022 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 15, 2022 Dela Inlagd Juli 15, 2022 Via en Coke på Nikom Court hamnade jag på Triangle Bar. Där riggas det för fullt för "Boss Steve's 65th Birthday Party" ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Juli 15, 2022 Dela Inlagd Juli 15, 2022 5 timmar sedan, skrev Elmeri: Nu blir fest, har alldrig provat cannabis i nån form. Ska man våga testa ? Smaka som grön te med inslag av lavendel... inga biefekter... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 15, 2022 Dela Inlagd Juli 15, 2022 (ändrad) Semester, unnar mig två goa. Ändrades Juli 15, 2022 av MickeN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 15, 2022 Dela Inlagd Juli 15, 2022 TV bira Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 15, 2022 Dela Inlagd Juli 15, 2022 After badbalja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 16, 2022 Dela Inlagd Juli 16, 2022 Igår blev det någon kall öl. Gött när man påbörjar semestern. Tror damen drack upp halva likören, det var tydligen en god nyhet för henne….. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juli 16, 2022 Dela Inlagd Juli 16, 2022 En ljus från Lettland, 4,3% Påminner om nån öl 80-talet, på nån charter resa runt Medelhavet, kreta kanske? 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu