Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Guest Fredman
5 timmar sedan, skrev dansa med siv:

Världens bästa veteöl om du frågar mig.

Finns många som är resor bättre. Trädgårdshoran går dock att hitta på de flesta ställen i världen då de ägs av InBev. Har jobbat med dem lite och de är mer intresserade av working capital  god öl. 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 41,5k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4201

  • B747

    2364

  • MickeN

    2004

  • Enis

    1915

Tyvärr hade dom inga varma RedHorse så man fick köpa in 2 så nästa blir som bästa flapp standard ;)

20220501_193843.thumb.jpg.0a9d5c2196b646767bd329df3f0c8461.jpg

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tog in en hink med hästar på Mango Square på club Uptown Vibes satans volym inne, man är inte 20år längre även om man tror det ibland så jag parkerade på utplatsen.

20220501_210955.thumb.jpg.b26c1b7e5c86012685c2fa4c56d355b3.jpg

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Broskan:

Tog in en hink med hästar på Mango Square på club Uptown Vibes satans volym inne, man är inte 20år längre även om man tror det ibland så jag parkerade på utplatsen.

20220501_210955.thumb.jpg.b26c1b7e5c86012685c2fa4c56d355b3.jpg

 

//Broskan

Härligt att se lite äkta extra starka röda hästar "i verkligheten" igen!

 

 

Det var nån stjärna på ett grannforum som hävdade att allt redhorse var samma styrka ca 5% nu...... Och extra Strong var borta.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev apknug:

Härligt att se lite äkta extra starka röda hästar "i verkligheten" igen!

 

 

Det var nån stjärna på ett grannforum som hävdade att allt redhorse var samma styrka ca 5% nu...... Och extra Strong var borta.

Ja det här är gamla hederliga hästar på plats 🍺

 

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

dansa med siv
23 hours ago, Atom said:

Är benägen att hålla med dig men tror att det är många som inte räknar Hoegaarden som en veteöl, eller weissbier, även om den är gjord på vete. Jag blev själv närmast lynchad i Montabaur, Tyskland, för en 4-5 år sedan när jag hävdade att Hoegaarden var en weissbier 😉.

 

Ser man till den tyska definitionen, som inte inkluderar belgiska witbier, så håller jag nog denna som min favorit.

 

4.jpg

Har du provat den här ifrån beställningssortimentet på bolaget Nr 8922.Enligt mig smakar den gärna en till.

 

0621F75C-39C3-408C-9677-57CF191F0498.jpeg

Ändrades av dansa med siv
H
Link to comment
Dela på andra sajter

Efter en snabblunch bestående av 5 pints Asahi så vad det skönt att varva ner med lite mousserande.


0D5E2A18-6F98-4C47-92A7-DE3691FF6573.thumb.jpeg.0e0269c754fdc6b8cbde622002f7da1e.jpeg

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-04-26 at 16:43, skrev M33:

Japp

Är det bra rum på Landmark? 

Ska fixa nytt pass snart å tänkte ev bo där, ligger ju nära ambassaden. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev LTD:

Är det bra rum på Landmark? 

Ska fixa nytt pass snart å tänkte ev bo där, ligger ju nära ambassaden. 

Börjar bli gammalt och slitet. Finns betydligt bättre i närheten.

Link to comment
Dela på andra sajter

45 minuter sedan, skrev samet:

Börjar bli gammalt och slitet. Finns betydligt bättre i närheten.

Jag har också hört att det sägs vara slitet men jag bodde där två vändor i vintras och de var då inga fel på de rummen jag bodde i. Hotellet har ju varit med ett bra tag och många hotell har dykt upp sedan dess men för min del tycker jag det fortfarande är ett riktigt bra hotell och läget passar mig också utmärkt. Hotellet ser lite ruffigt ut från utsidan men inne känns det för mig i alla fall inte speciellt slitet. Men det beror ju väldigt mycket på vad man jämför med.

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev samet:

Börjar bli gammalt och slitet. Finns betydligt bättre i närheten.

Tips på bättre i närheten?

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev LTD:

Är det bra rum på Landmark? 

Ska fixa nytt pass snart å tänkte ev bo där, ligger ju nära ambassaden. 

Bodde där i november. Helt ok. Lite dyrt i minibaren men med lite planering så behöver man ju inte använda den.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev rolba:

Bodde där i november. Helt ok. Lite dyrt i minibaren men med lite planering så behöver man ju inte använda den.

 

Efter att tjejen ovetandes om priserna plockat i minibaren en gång så sätter jag alltid virtuell tejp på den.

Ändrades av LTD
Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

En liten måndagschampagne med ost och kex måste man ju ha.....

 

 

IMG_20220502_183906.jpg

IMG_20220502_184357.jpg

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Man har ju lärt sig på MPR att man ska beställa in stora öl så det fick bli en 1litro RedHorse med pappersmugg och havutsikt det slår en stekar SkyBar i Bankan alla dar i veckan ;) 🍺

 

20220503_180710.thumb.jpg.d4991a36d1e83cdec74367f29090648f.jpg

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-05-02 at 11:03, skrev rolba:

Bodde där i november. Helt ok. Lite dyrt i minibaren men med lite planering så behöver man ju inte använda den.

 

Checkat in på Landmark, lite små men helt ok rum. Ska aldrig mer klaga på höga priser på Phuket (Patong) Bangkok e ju helt sjukt, 95 baht för en liten Leo, på happy hour 🙁

Har råd att köpa hela restaurangen men sånt här e inte min grej. 

Som plåster på såren så är det jäkligt bra väder = mulet å bara 30 gr. Hoppas att pizzan e ok 

 

IMG_20220503_191541.jpg

Ändrades av LTD
Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev LTD:

Checkat in på Landmark, lite små men helt ok rum. Ska aldrig mer klaga på höga priser på Phuket (Patong) Bangkok e ju helt sjukt, 95 baht för en liten Leo, på happy hour 🙁

Har råd att köpa hela restaurangen men sånt här e inte min grej. 

Som plåster på såren så är det jäkligt bra väder = mulet å bara 30 gr. Hoppas att pizzan e ok 

Förstår att du saknar det här.

 

20220503_190933.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev rolba:

Förstår att du saknar det här.

 

20220503_190933.jpg

Inget slår Rawai 😉

eg kvittar det ju om ölen kostat 60 eller 95 baht och måste erkänna att det är nice stämning och bra underhållning här och pizzan va ok. 

Men jag är väl lite knäpp där, köpa en tv för 100k baht e lugnt men när det kommer till öl å mat börjat jag räkna bahten, måste nog tänka om lite..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jäkligt nice stämning faktiskt så ska nog slå på stort å ta en bira eller 2 till, happy hour e väl dessutom slut å vågar inte fråga vad dom kostar nu, tjejen får ta notan så slipper jag se😆

IMG_20220503_193938.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev LTD:

Har råd att köpa hela restaurangen men sånt här e inte min grej. 

34 minuter sedan, skrev LTD:

köpa en tv för 100k baht e lugnt

Dra på trissor! Där ligger man i lä märker jag! 🤑

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får nöja mig med mina hästar ett par veckor till sen blir det BKK ett par dar innan man ger Pattis en chans igen efter pandemin.

 

RedHorse går inte av för hackor. 

20220503_220347.thumb.jpg.4cd84151161455fd811ee27f409abdc3.jpg

 

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...