Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

  • Svar 41,5k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4201

  • B747

    2364

  • MickeN

    2004

  • Enis

    1914

Favoritdottern och några kompisar skulle ut på krogen och hon ville låna min fickplunta så det inte blev så dyrt på krogen.. 😜

 

Fick tillbaka pluntan idag och då fanns det några sippar rabarbervodka kvar.. fantastiskt gott! 

 

DSC_5019.thumb.JPG.d5c6405f99742024f93aaa6259ff5f17.JPG

 

Link to comment
Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev ellim63:

Favoritdottern och några kompisar skulle ut på krogen och hon ville låna min fickplunta så det inte blev så dyrt på krogen.. 😜

 

Fick tillbaka pluntan idag och då fanns det några sippar rabarbervodka kvar.. fantastiskt gott! 

 

DSC_5019.thumb.JPG.d5c6405f99742024f93aaa6259ff5f17.JPG

 

Favoritdottern här var också ute på krogen igår ... det jag fick tillbaka var 1500 kr draget på sturekompaniet via mitt kort via apple pay...   kortet tänkt som en livlina för henne om det krisar sig i London 🤬

 

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

49 minuter sedan, skrev ellim63:

Favoritdottern och några kompisar skulle ut på krogen och hon ville låna min fickplunta så det inte blev så dyrt på krogen.. 😜

 

Fick tillbaka pluntan idag och då fanns det några sippar rabarbervodka kvar.. fantastiskt gott! 

 

DSC_5019.thumb.JPG.d5c6405f99742024f93aaa6259ff5f17.JPG

 

Du och mor är goa föräldrar

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev 65Selander:

Du och mor är goa föräldrar

Stort tack, vi gör så gott vi kan!💞

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det Sonkran så är det…

1748024E-E1D4-470E-B595-C617F1517A1B.thumb.jpeg.e9bf16e0a87006ab66fdbcd2946b72ba.jpeg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen eftermiddag och fortfarande 37 grader samt 60% luftfuktighet. En bra öl och en god bok hjälper men nog fan är det för jävla svettigt.

C7ECB5B6-D16E-4F3D-B818-CB60FFEB9DAE.jpeg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

58 minuter sedan, skrev Atom:

Sen eftermiddag och fortfarande 37 grader samt 60% luftfuktighet. En bra öl och en god bok hjälper men nog fan är det för jävla svettigt.

C7ECB5B6-D16E-4F3D-B818-CB60FFEB9DAE.jpeg

Tycker du inte det är plågsamt att sitta ute i den värmen?

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Jive:

Tycker du inte det är plågsamt att sitta ute i den värmen?

Jo….men vi har varit i Bkk nu i 2 månader så jag känner bara att jag måste vara utomhus (ungefär som när svenskar känner att de måste grilla utomhus i april trots att det är 4 grader och snöslask). Nu börjar det dock bli OK; klockan är 5, kall öl och en fläkt på högsta speed.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Atom:

Jo….men vi har varit i Bkk nu i 2 månader så jag känner bara att jag måste vara utomhus (ungefär som när svenskar känner att de måste grilla utomhus i april trots att det är 4 grader och snöslask). Nu börjar det dock bli OK; klockan är 5, kall öl och en fläkt på högsta speed.

Vi har 34 grader i Pattis och 5-minutersciggen på balkongen känns inte längre lika angelägen. 

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Jive:

Vi har 34 grader i Pattis och 5-minutersciggen på balkongen känns inte längre lika angelägen. 

Nu är vi nere på 35 grader och 50% luftfuktighet och det är precis min gräns för vad som är acceptabelt; typ att 15 grader och uppehåll är minimigränsen för liv i Sverige. Nu kan man börja grilla, spela badminton och ha det bra.

 

I exakt en timme innan myggen kommer 😉

DE365DC5-25F5-4780-802C-0E3483C5EF87.jpeg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Atom:

Nu är vi nere på 35 grader och 50% luftfuktighet och det är precis min gräns för vad som är acceptabelt; typ att 15 grader och uppehåll är minimigränsen för liv i Sverige. Nu kan man börja grilla, spela badminton och ha det bra.

 

I exakt en timme innan myggen kommer 😉

DE365DC5-25F5-4780-802C-0E3483C5EF87.jpeg

Nu ska jag dra till Harrys och önska Tobbe en trevlig vistelse i Sverige.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Veteöl känns påskigt.

 

Tre år utan riktig Songkran känns lite trist. För mig spelar det inte så stor roll, även om det brukar vara kul i byn, men för många är det något man ser fram emot och planerar inför många månader. Snubbar som står i en biltvätt 12 timmar om dagen, 6 dagar i veckan, behöver 3 dagars ohämmad fest; på samma sätt som någon som kör färdtjänst i Tibro behöver Midsommar.

 

a.thumb.jpg.00ef9edbc16807a71ca8db11dbf8d0ea.jpg 

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...