Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

  • Svar 41,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4161

  • B747

    2364

  • MickeN

    1982

  • Enis

    1905

9 minuter sedan, skrev Peolito:

En härlig barley wine från Nynäshamn 9,1% kärlek.

22260B90-0127-419D-B8A1-864826679EDD.jpeg

Är det flaskan som är liten, eller glaset ovanligt stort?

Hursomhelst ser gott ut👍

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Nilsson68:

Är det flaskan som är liten, eller glaset ovanligt stort?

Hursomhelst ser gott ut👍

Bara 25 cl i flaskan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Många säger att man ska ta en vit januari. En månad vete fan men en vecka borde ju funka. Jag hittade, längre ned i kylskåpet än vad jag normalt sett letar, en flaska vitt som jag köpte från en vingård i Khao Yai för ett och ett halvt år sedan och tänkte att det borde väl räknas som vitt. Slumpen ville dock annat. Tydligen hade frugan bokat upp ett möte med vår nya Relations Manager på Krungsri (Bank of Ayudhya) igår och hon hade med sig en flaska Cava som introduktion (ska jag vara helt ärlig så var jag lite småintresserad i "Relation-delen" av hennes titel men då frugan aldrig skulle ge upp "Manager-delen" så är det väl bara att glömma). Förmodligen en ganska billig variant av Cava men har nog aldrig sett en Cava under 600 Baht så förmodligen bättre än thailändskt vin. Lite gulaktig men vit nog för mig. 

 

3.thumb.jpg.d37ed9f8a357334d5a576b5c905e9463.jpg

 

 

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Chrille Columbus
1 timme sedan, skrev Atom:

Många säger att man ska ta en vit januari. En månad vete fan men en vecka borde ju funka. Jag hittade, längre ned i kylskåpet än vad jag normalt sett letar, en flaska vitt som jag köpte från en vingård i Khao Yai för ett och ett halvt år sedan och tänkte att det borde väl räknas som vitt. Slumpen ville dock annat. Tydligen hade frugan bokat upp ett möte med vår nya Relations Manager på Krungsri (Bank of Ayudhya) igår och hon hade med sig en flaska Cava som introduktion (ska jag vara helt ärlig så var jag lite småintresserad i "Relation-delen" av hennes titel men då frugan aldrig skulle ge upp "Manager-delen" så är det väl bara att glömma). Förmodligen en ganska billig variant av Cava men har nog aldrig sett en Cava under 600 Baht så förmodligen bättre än thailändskt vin. Lite gulaktig men vit nog för mig. 

 

3.thumb.jpg.d37ed9f8a357334d5a576b5c905e9463.jpg

 

 

Nä fan alla vet ju att det är februari som är vitmåmaden.

Lite lördagsgodis i flytande form för min del usch kan inte tipsa eller "rekommendera'

Tyvärr blir inte  riktigt kompis med rosé 😕

 

 

16416515475333202283506223572000.jpg

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

En italienare på 75 cl, 7,5 % som jag skulle klassa som en blond ale. Namnet måste de hämtat från Dantes inferno.

1FF813FE-AD46-468D-B366-797C5EC0E807.thumb.jpeg.48cfcd99d3d5708bf9deb1b742df811e.jpeg

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där med en vit månad var inte riktigt min grej, den tog slut alldeles för snabbt. Fortfarande glutenfritt dock antar jag. Om whiskeyn är bra har jag ingen aning om men allt blir bra med Pepsi har jag lärt mig av @stjp8729

 

5.thumb.jpg.6c4e4149b99f33dd62e91b891318c32f.jpg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev 65Selander:

10:e avenyn?

Lite blandat Cancun,Carmen,Cozumel o Mujeres...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...