Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Födelsedagspresenten i från Tony, Jennie och Mali måste ju avsmakas

 

4DBE33A6-3F35-416E-BBAA-9872A0606C29.thumb.jpeg.b1f1bc6dd4cd4be2165e34439d7e0af6.jpeg

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 43,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4605

  • B747

    2364

  • MickeN

    2241

  • Enis

    2049

Guest Fredman

Sitter och blir tårögd. En Peking Pilz och lyssnar på Krunegård ”Ett liv ett lag”. Almost like heaven!

F5E72D59-864D-445A-9C0B-1AA13A6F5FC1.thumb.jpeg.7ab3c5b839be8899fc1b6c81ba222604.jpeg

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Peolito:

Frugan ville ha en GT som jag fick dricka upp 😀

AFAE4475-5658-46B2-A702-0FA7F1F8B5F0.jpeg

Omtänksam fru du har. Grattis!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bunkrade upp med en låda Twisted Thistle som jag beställt, hämtade idag.

20211103_151810.thumb.jpg.fb0ceaae45310015ab077e9996ff1afb.jpg

Dåligt med kolsyra ser det ut som. Får prova flera.

20211105_163418.thumb.jpg.89e69925bcf31bbaf542b42390d956ef.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Enis:

image.thumb.jpg.3707cc97e1d6e3da59b38306b47468bc.jpg

 

enis

Fulgrogg med whisky, öl och bananfluga...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Peolito:

Lite sambuca att mjuka upp kroppen med.

32625016-7E2C-4A54-AA52-D0C804B3BC87.jpeg

Inga flugor som har dött i det glaset?

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Wangthong:

Inga flugor som har dött i det glaset?

Lite protein har ingen dött av 😀

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Peolito:

Lite protein har ingen dött av 😀

Har heller inte fattat varför det ska vara tre flugor i glaset när man dricker sambuca.

20211106_154943.thumb.jpg.e012c26f7d14930185c067784c03bcac.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Wangthong:

Har heller inte fattat varför det ska vara tre flugor i glaset när man dricker sambuca.

20211106_154943.thumb.jpg.e012c26f7d14930185c067784c03bcac.jpg

Det går bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

En härlig Christmas ale  ale från det gamla bryggeriet Shepards Neame.

6743CB6A-DEC3-4E52-B21E-BCD82E2A6933.jpeg

Ändrades av Peolito
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...