Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Hade högre förhoppningar, 4% är dock alldeles för svagt för en IPA.

1.jpg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 43,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4605

  • B747

    2364

  • MickeN

    2241

  • Enis

    2050

14 timmar sedan, skrev audirs2:

Är på söndag där för lite slafs, kommer dit ca 17,39!

Då går jag ca 17,38 😂

Link to comment
Dela på andra sajter

Ny i tillfälliga sortimentet. En av dom godare svenska veteöl jag smakat. 20210529_124734.thumb.jpg.100f296e5c81e9c84c1e89af05b8a8dc.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev MickeN:

Ny i tillfälliga sortimentet. En av dom godare svenska veteöl jag smakat. 20210529_124734.thumb.jpg.100f296e5c81e9c84c1e89af05b8a8dc.jpg

Kommer ju från Östersund klart det är gott då 🍺🍺

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev Peolito:

En gosig GT får avrunda kvällen, tror jag.

FF2FEF37-0512-4E77-8FF8-634C775535D6.jpeg

Vafalls kvällen har ju knappt börjat 😱

Ändrades av goli006
Link to comment
Dela på andra sajter

41 minuter sedan, skrev goli006:

Vafalls kvällen har ju knappt börjat 😱

Börjar bli gammal. Numer mer dagdrickare än kvällsdrickare.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-05-28 at 19:16, skrev Rillex:

Nu flyttas man till Grekland helt plötsligt.

 

image.thumb.jpg.40c9d3d0ee16183af3ff7725bb31e4b1.jpg

Dricker man öl i ”Grekland” får man salt & pepparströare med massa tandpetare på köpet, låg i min fotoväska när man kom hem.

schysst pang man besökte.

 

81E80BCD-3464-48B1-A8B4-3F106BCEC950.thumb.jpeg.e0585698d3483282cf117871a78dded7.jpeg

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fullvaxinerad nu så då slipper man väl Corona och kan ta en MGD istället.

20210602_231937.thumb.jpg.01e9e6bbc3be50bf4ffeb46863c16c34.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...