Peolito Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 Landsort lager självrunnen på Zumen.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 5 minuter sedan, skrev Peolito: Landsort lager självrunnen på Zumen. Skickat från min iPhone med Tapatalk Du håller väl avstånd till andra när du är på puben? Inte för din vassa andedräkt hahahaha utan för Corunkaviruset PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 Du håller väl avstånd till andra när du är på puben? Inte för din vassa andedräkt hahahaha utan för Corunkaviruset[emoji6]Ungefär 30 cm avstånd det måste räcka [emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 Precis nyss, skrev Peolito: Ungefär 30 cm avstånd det måste räcka Skickat från min iPhone med Tapatalk Ja.En k.k längds avstånd är en tumregel. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 Ja.En k.k längds avstånd är en tumregel.Exakt. I slakt läge.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 1 minut sedan, skrev B747: Ja.En k.k längds avstånd är en tumregel. Därför du är så nära så att nästipparna snuddar varandra?? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 3 minuter sedan, skrev hamnoi: Därför du är så nära så att nästipparna snuddar varandra?? Och nu har lillepitten av alla talat. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 En schlenkerla som efterät.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 4 minuter sedan, skrev Peolito: En schlenkerla som efterät. Skickat från min iPhone med Tapatalk Jösses vad du var törstig ikväll, nu börjar det pirra lite i öl tarmen här också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 Lite rosé Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 Fredagens lunch ale Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 On 2020-04-18 at 16:49, skrev Rillex: En underskattad god (kompis) öl .... Skickat från min iPhone med Tapatalk Har bara en halv platta kvar av Norrlands blask jag köpte ett parti av så snart kan man börja köpa ljuvliga blå långburkar igen Fan vad lurad man känner sig med de där småburkarna som tar slut i ett slurp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 Nä nu tar vi helg från alla skit jobb på tomten samt bara kopplar av😎 Fan vad man får mycket fixat när man ej får jobba🍺🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 2 timmar sedan, skrev Peolito: Fredagens lunch ale Skickat från min iPhone med Tapatalk Har ni ingen alkoholpolicy på ditt företag? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 Hur många av er känner inte igen detta? Klart vi får ta en🍺🍻😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 24 minuter sedan, skrev 65Selander: Har ni ingen alkoholpolicy på ditt företag? 😉 Jodå. Men blir jag full på en öl ska jag nog sluta dricka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 Belhaven Twisted thistle på Bishops arms sitter som en fläskläpp[emoji106][emoji481]Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 Jodå. Men blir jag full på en öl ska jag nog sluta dricka Då har nog levern säckat i hop totalt[emoji28]Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 1 minut sedan, skrev B747: Då har nog levern säckat i hop totalt Skickat från min iPhone med Tapatalk Ja då ser den ut som ett russin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 Hur många blommor? Alla som gissar får ta en 🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 16 minuter sedan, skrev Issanbonde: Hur många blommor? Alla som gissar får ta en 🍺 Inte en aning men funderar på att snart ta en iallafall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 Ibland är det gott med en torr cider. Den här är överraskande god. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 4 minuter sedan, skrev Knasen: Inte en aning men funderar på att snart ta en iallafall Du har just fått tröstpris enl Atom! Du får ta så många du vill i kväll🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 Spanar lite på travet till i morgon. Ölen är en chokladdricka en sk stout. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 Nä nu är jag uttråkad så nu tar jag fredag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu