mats-oland-loei Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 kör en repris idag . chang öl med övernattning på närmaste hotellet saloon bar . dax att göra loei! (går väll snabbt) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 En mörk skönhet. En porter på 10%.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 En Gambrinus som fick sällskap av en Aberlour. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 En nattfösare till vacker musik.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 19, 2020 Dela Inlagd Januari 19, 2020 Dagens första söndagsläsk. Eller den första på min nota i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Januari 19, 2020 Dela Inlagd Januari 19, 2020 Apotekarnes Bryggmästarmust kan rekommenderas. En blandning av 2/3 must och 1/3 alkoholfri julöl. I dag åt jag ris, lutfisk, grönsaker senapssås kryddpeppar samt bryggmastarmust. I min mun en mycket lyckad middag. Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 19, 2020 Dela Inlagd Januari 19, 2020 Rosmarin e gött... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 19, 2020 Dela Inlagd Januari 19, 2020 Apotekarnes Bryggmästarmust kan rekommenderas. En blandning av 2/3 must och 1/3 alkoholfri julöl. I dag åt jag ris, lutfisk, grönsaker senapssås kryddpeppar samt bryggmastarmust. I min mun en mycket lyckad middag. Born41 Vafan e det för fel på gottlandsdricku då... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 17 timmar sedan, skrev Benriach: Vafan e det för fel på gottlandsdricku då... Gottlandsdricku segrar alla dar i veckan men det är tillgången som är problemet. Krukset är att få tag på malt annars kan jag brygga själv. Jäs den långsamt så blir den inte så stark men håller sig längre. Jag har bara ett 100 liters fat att brygga i ,och jäser den fort så håller den sig bara 3 veckor. 3 liter om dan är mer änvad en vekling klarar av.😃 Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 Tigerläsk som vanligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Januari 22, 2020 Dela Inlagd Januari 22, 2020 Gin tonic med hög klass. @M33 Dessutom serverad i plastmugg utan peppar o gurka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 22, 2020 Dela Inlagd Januari 22, 2020 15 minuter sedan, skrev Muimatt: Gin tonic med hög klass. @M33 Dessutom serverad i plastmugg utan peppar o gurka. Det där blasket duger väl knappt att hålla dubbelhakorna borta... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Januari 22, 2020 Dela Inlagd Januari 22, 2020 5 minutes ago, Benriach said: Det där blasket duger väl knappt att hålla dubbelhakorna borta... Jag är rädd att det kan locka en dubbelhaka hit!! Men i brist på T-röd tar jag det här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Fredagens real ale intages på Oliver Twist. Landlord från Timothy Taylor. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Hej Tog precis en härligt kall Limoncello på lokala pizzan i Min Buri. Ha en kanonbra dag Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Zinfandel och tvättstuga gifter sig perfekt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Blev en bira på Zumen.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Jaha det ska bli en sån kväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Stormen närmar sig.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Provar "Local Beer" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 4 minuter sedan, skrev samet: Provar "Local Beer" Ser ut som morgonpisset! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Gamle Tom kom på besök.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Nått craftställe... lite IPA, lite cider å lite rom... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 En liter Valium för att stå ut med all drama här på MPR plus lite öl... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Nått värmande... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu