Oregistrerad Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 Drack en öl + litta isländskt Brennivin till maten nyss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 En stor GT med Dillchips och en god avocado-dipp till Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 En Norrland till Kålsoppa med Hjortkorv tillsammans med Höstkantarell och västerbottentoast... Aroy mak Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 Cola Zero. Jag med, lite trist... Fast till helgen blir det nog lite Sangsom i Zeron i Pattaya MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 Julmust Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 Arlas minimjölk (siktar på beach 2011)Verkar inte funka Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 Julglögg med conjac och pepparkakor med grönmögelost till Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fridde Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 hemkok å redbull "Ett land vars ungdom inte gör uppror, det är ett land som det är synd om." Fridde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 Bärs, såååå göttt... SKÅL manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 Kaffe med en skvätt mjölk, men på fredag då jäklar hamnar det andra glas och buteljer på bordet i Taikonresidenset. Så varning i mellansverige för då kanske det blir telefonterror igen. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 As usual Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 Kaffe med en skvätt mjölk, men på fredag då jäklar hamnar det andra glas och buteljer på bordet i Taikonresidenset. Så varning i mellansverige för då kanske det blir telefonterror igen. Hmmm,har för mig att nån snöplog skulle va nökter tills han åkte men ring du,du är alltid välkommen Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 Hmmm,har för mig att nån snöplog skulle va nökter tills han åkte men ring du,du är alltid välkommen Mvh Måne Hörru moralkakan, look who´s talking... Mitt på munnen. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 Hmmm,har för mig att nån snöplog skulle va nökter tills han åkte men ring du,du är alltid välkommen Mvh Måne Och jag läste någonting om att bryta löften BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
natchawadee Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 listen broken heart song and drink red wine... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 Jag & Thainab dricker Chang! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Och jag läste någonting om att bryta löften Tänkte inte på det Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Tänkte inte på det Det gör inget, tycker det var ett jättebra tips BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 " Det väntar oss en grogg borta i dunklet den smakar unket, -men den går nog ner." (ur en knäppupprevy) Idag är det snöstorm och jag dricker kaffe.Jag vet inte vad jag skulle ge för att få ta en maekong med svärsonen i Korat i stället! Frugan tittar på snöskyffeln och gråter... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 Se upp där nere nu kommer den första, men det blev en lugn start denna helg. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 Tja. Inget exceptionellt, sitter här på en träbalkong som hänger över mekongfloden och smuttar lite på en smirnoff citrus med mycket is och lite lokal färkpressad mandarinjuice. /mvh från Luang Prabang Laos "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 Tja. Inget exceptionellt, sitter här på en träbalkong som hänger över mekongfloden och smuttar lite på en smirnoff citrus med mycket is och lite lokal färkpressad mandarinjuice. /mvh från Luang Prabang Laos Låter trevligt En bildtråd från den staden hade inte varit dumt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaipeter Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 lite glögg å öl senare blir det väl några sang som Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
#84 Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 Blir ett par singha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 Frugan haur knoppat in , tror jau ska glutta i barskåpet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu