Peolito Inlagd Juli 3 Dela Inlagd Juli 3 En bira 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 3 Dela Inlagd Juli 3 En bira eller två. 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd Juli 4 Dela Inlagd Juli 4 Jordgubbs Daiquri 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juli 4 Dela Inlagd Juli 4 Continental lager 5% 2 1 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 4 Dela Inlagd Juli 4 Bira på lokal och Canadian rye i soffan. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Juli 5 Dela Inlagd Juli 5 Skulle egentligen åkt till 🇹🇭 imorgon men bokade av. Hade betalat en hotellnatt i Stockholm för att kunna dra till ARN på måndag morgon, och den utnyttjar jag nu. Skål från Barbeque på Kungsgatan 5 1 1 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 5 Dela Inlagd Juli 5 40 minuter sedan, skrev Lucky: Skulle egentligen åkt till 🇹🇭 imorgon men bokade av. Hade betalat en hotellnatt i Stockholm för att kunna dra till ARN på måndag morgon, och den utnyttjar jag nu. Skål från Barbeque på Kungsgatan Får man fråga varför du backade? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Juli 5 Dela Inlagd Juli 5 5 minuter sedan, skrev 65Selander: Får man fråga varför du backade? Hade biljett med Qatar med mellanlandning i Doha. Det känns inte tryggt. 1 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Juli 5 Dela Inlagd Juli 5 Staropramen på O'Learys Hötorget. 103 kr för 50 cl.... 5 1 1 1 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 5 Dela Inlagd Juli 5 Bryr mig inte om whisky när det är sommar och värme men en billig japanska slinker ner. 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd Torsdag kl 18:36 Dela Inlagd Torsdag kl 18:36 Nostalgi, det är nog drygt 30 år sedan jag drack Tennents ifrån Tipperary senast (inköpt på ett fraktfartyg för 50 kronor för 24 långburkar) den smakade bra. Asahi är alltid god. 6 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Fredag kl 15:09 Dela Inlagd Fredag kl 15:09 Billigaste veteölen på bolaget, känns i smaken. Letar vinnare till morgondagens trav. 5 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Fredag kl 16:04 Dela Inlagd Fredag kl 16:04 Äppeldryck 3 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Webstar Inlagd Fredag kl 16:17 Dela Inlagd Fredag kl 16:17 (ändrad) Ger den 4,25 av 5 på appen Untappd. Jag trivs på Trivs i Gävle Ändrades Fredag kl 16:19 av Webstar 4 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Fredag kl 21:02 Dela Inlagd Fredag kl 21:02 4 timmar sedan, skrev Webstar: Ger den 4,25 av 5 på appen Untappd. Jag trivs på Trivs i Gävle Jag satt tvärs över gatan ett par timmar 4 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Fredag kl 21:03 Dela Inlagd Fredag kl 21:03 För ett par timmar sedan 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Igår kl. 10:59 Dela Inlagd Igår kl. 10:59 I glaset är det SortGuld från Carlsberg. C;D 3 1 1 Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Igår kl. 13:23 Dela Inlagd Igår kl. 13:23 Hunter 6%. Helt ok ljus lager, en i mängden. 1 1 1 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Igår kl. 13:25 Dela Inlagd Igår kl. 13:25 Blev även några drinkar igår men alla fastnade inte på bild. 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Igår kl. 14:07 Dela Inlagd Igår kl. 14:07 En öl efter maten som var väl saltat. 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Igår kl. 16:04 Dela Inlagd Igår kl. 16:04 Vin till hästarna 3 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd 12 timmar sedan Dela Inlagd 12 timmar sedan En is mocca latte. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu