Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

42 minutes ago, Tomas H said:

Detta kan vara den produkt som Åbro hittils har lyckats bäst med. 

 

För de som gillar Öl såklart! 

Ptja, jag föredrar Stout men dom få gånger som kvicksilvret råkar befinna sig  över 26 grader i skuggan så är Bryggmästarens bra, Även Mariestads old ox är fin.

Schkål

  • Ge karma 1
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 43,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4610

  • B747

    2364

  • MickeN

    2246

  • Enis

    2050

IMG_3060.jpeg.d6d2420274ffd020dc8417cefe9b9a35.jpeg

 

blev bjuden på en  Irish igår

 

enis

  • Ge karma 4
  • Cheers 2

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev två ofrivilliga vita veckor, haft en rejäl förkylning. I söndags hade jag blodtrycksfall och vakna på golvet i vardagsrummet. Nu får det bli en god belgare.

20260627_151142.jpg

  • Ge karma 1
  • Ojojoj 2
  • Skål 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Jordgubbsmojito med flädersorbet

(eller hur man intar en kvarting Bacardi på en halvtimme...)

20260627_152156.jpg

  • Ge karma 3
  • Skål 1
  • Cheers 2
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev MickeN:

Blev två ofrivilliga vita veckor, haft en rejäl förkylning. I söndags hade jag blodtrycksfall och vakna på golvet i vardagsrummet. Nu får det bli en god belgare.

20260627_151142.jpg

Gick det bra. Inget brutet.

  • Ge karma 1
Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Peolito:

Gick det bra. Inget brutet.

Gick bra, högra handen tog lite stryk men inget allvarligt.

  • Ge karma 1
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev MickeN:

Gick bra, högra handen tog lite stryk men inget allvarligt.

Kan ju vara ett problem om du inte är vänsterhänt 😉

  • Ge karma 1
Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Peolito:

Kan ju vara ett problem om du inte är vänsterhänt 😉

No pumpen.

Precis nyss, skrev MickeN:

No pumpen.

555 no pompen 

  • Ge karma 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Köpte en stockholmare för säkerhets skull, lokala ginen tar nog slut ikväll. Å så en mörk öl som förrätt…

IMG_5227.jpeg

  • Ge karma 1
  • Cheers 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...