65Selander Inlagd April 6 Dela Inlagd April 6 En Norrlands på Kirunas International Airport, lika stor som en skokartong. 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 6 Dela Inlagd April 6 Firar DIFs slakt av Gais. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 6 Dela Inlagd April 6 40 minuter sedan, skrev Peolito: Firar DIFs slakt av Gais. ähhh ni kom undan billigt 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Onsdag kl 15:16 Dela Inlagd Onsdag kl 15:16 Quilmes clasica... 4 1 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Lördag kl 11:52 Dela Inlagd Lördag kl 11:52 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Lördag kl 12:30 Dela Inlagd Lördag kl 12:30 (ändrad) En bira på IB mitt emot Landstingshuset i en strålande blåkupa Ändrades Lördag kl 12:30 av 65Selander 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Lördag kl 14:05 Dela Inlagd Lördag kl 14:05 En dunkel till travet. 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Lördag kl 14:44 Dela Inlagd Lördag kl 14:44 (ändrad) En öl till tippande av v85 samt en GT till tvn Ändrades Lördag kl 14:45 av Peolito 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Lördag kl 16:58 Dela Inlagd Lördag kl 16:58 Tröstar mig med en Rom då v85 sket sig. 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Lördag kl 17:31 Dela Inlagd Lördag kl 17:31 Efter två öl öppna jag en liten röd vin. En Malbec från Argentina inte i min smak. 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Lördag kl 17:45 Dela Inlagd Lördag kl 17:45 Kolsrat vatten just nu. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Lördag kl 17:49 Dela Inlagd Lördag kl 17:49 Jag gillar vintern, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 12 timmar sedan Dela Inlagd 12 timmar sedan En ny favorit bland alla thaiblasköl, kanske den bästa. Singha lite. Riktigt bra ölsmak, nästan som riktig öl. 😉 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd 11 timmar sedan Dela Inlagd 11 timmar sedan En kölsch till Dif Kalmar 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd 8 timmar sedan Dela Inlagd 8 timmar sedan En Pilsen, märkvärdigare än så behöver det inte vara... 2 1 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd 5 timmar sedan Dela Inlagd 5 timmar sedan 7 timmar sedan, skrev rolba: En ny favorit bland alla thaiblasköl, kanske den bästa. Singha lite. Riktigt bra ölsmak, nästan som riktig öl. 😉 Ja gillar man lättöl så visst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu