M33 Inlagd Lördag kl 10:45 Dela Inlagd Lördag kl 10:45 Air France Lounge bjuder på mat och dryck. 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Lördag kl 13:23 Dela Inlagd Lördag kl 13:23 Här en old ox innan travet drar igång. 3 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Lördag kl 14:11 Dela Inlagd Lördag kl 14:11 I vin I vin I Vinslöv Bor min mor 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Lördag kl 14:30 Dela Inlagd Lördag kl 14:30 3 timmar sedan, skrev M33: Air France Lounge bjuder på mat och dryck. Ser bättre ut än SAS loungen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Lördag kl 15:52 Dela Inlagd Lördag kl 15:52 1 timme sedan, skrev Peolito: I vin I vin I Vinslöv Bor min mor Va Va Va gör hon där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Lördag kl 15:55 Dela Inlagd Lördag kl 15:55 Hemma med en veteöl. Får byta taktik med travet, varje gång jag har en häst jag inte tror på så vinner den. Nästa lördag spikar jag tre hästar som jag inte tror på. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Lördag kl 16:16 Dela Inlagd Lördag kl 16:16 On 2010-10-30 at 23:35, skrev Avregistrerad clion: Sitter här på mpr tv står på lysnar på milan juventus me ett öra.oj nu gjorde zlatan mål Men driker ett gott vin TANIA (Box)Qualitätswein Rheinhessen 8.5% Jag fick nyss veta att trådstartaren, Clion har gått bort... Vila i frid. MVH 2 2 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Lördag kl 18:15 Dela Inlagd Lördag kl 18:15 2 timmar sedan, skrev MickeN: Va Va Va gör hon där? Det är en gammal vinsång från Lund när jag pluggade där. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Lördag kl 18:25 Dela Inlagd Lördag kl 18:25 9 minuter sedan, skrev Peolito: Det är en gammal vinsång från Lund när jag pluggade där. Hade mina aningar. Nu en lonkero. 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Lördag kl 21:11 Dela Inlagd Lördag kl 21:11 minus 33 ikväll..håller mina öl under filt😂 2 1 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Söndag kl 01:49 Dela Inlagd Söndag kl 01:49 4 timmar sedan, skrev Oskarudon: minus 33 ikväll..håller mina öl under filt😂 Du bor norr om dalälven va? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 21 timmar sedan Dela Inlagd 21 timmar sedan Jobbar upp notan så gratismaten blir betald ikväll. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan (ändrad) Cappu gen. Wann pokatitt. (100%) Ändrades 3 timmar sedan av Nicholas 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu