rolba Inlagd December 21 Dela Inlagd December 21 Dagens första 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 21 Dela Inlagd December 21 Några glas innan dagens flyg. 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... M33 Inlagd December 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 21 Nu börjar det ordna upp sig 10 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd December 21 Dela Inlagd December 21 1 minut sedan, skrev M33: Nu börjar det ordna upp sig På väg till Thailand? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 21 Dela Inlagd December 21 I väntan på Zum så blir det Mysingen Midvinterbrygd 2025 på Ardbeg. 5 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd December 21 Dela Inlagd December 21 42 minuter sedan, skrev M33: Nu börjar det ordna upp sig Vad är det för gammal kärra där man måste klättra över grannen för att kunna gå o pissa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 21 Dela Inlagd December 21 16 minuter sedan, skrev Tomas H: Vad är det för gammal kärra där man måste klättra över grannen för att kunna gå o pissa? Killgissar på 1-2-1 konfig, så ingen behöver klättra över någon... 5 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 21 Dela Inlagd December 21 Precis nyss, skrev Benriach: Killgissar på 1-2-1 konfig, så ingen behöver klättra över någon... Bästa configen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 21 Dela Inlagd December 21 Ardbegs rököl från Pang Pang från Hökarängen. Mycket duglig rököl för att vara svensk. 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd December 21 Dela Inlagd December 21 11 minuter sedan, skrev Benriach: Killgissar på 1-2-1 konfig, så ingen behöver klättra över någon... Jag det är det nog, tyckte de två skärmarna till vänster i bilden satt "vid fönstret" Tur! Inte skoj att klättra! Över någon annans säng. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 21 Dela Inlagd December 21 49 minuter sedan, skrev Benriach: Killgissar på 1-2-1 konfig, så ingen behöver klättra över någon... 1 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd December 21 Dela Inlagd December 21 10 timmar sedan, skrev rolba: Framförallt färre kalorier och jag gillar den lite mer än SML. Marginell skillnad dock. Blaskig öl passar bra i värmen, tror inte jag skulle gilla den i Sverige. En nackdel dock är att man kanske dricker 10st jämfört med om man dricker Leo så kanske det blir 7st. Den lägre alkoholhalten bekymrar mig inte. Jag dricker inte för yrseln, det hörde tonåren till. Nu dricker man för törst och gemenskap. Jag kör mest SML när jag är i Pattaya och Bangkok men de veckor jag är i Khao Lak så är det omöjligt att hitta SML i barerna (endast i affären). Så där blir det Singha. Och det känns och märks ganska snart... Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 21 Dela Inlagd December 21 1 timme sedan, skrev Tomas H: Vad är det för gammal kärra där man måste klättra över grannen för att kunna gå o pissa? 2-2-2, men man sitter ju på aisle så det klättras inget. Ombokad så inte självvalt. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 21 Dela Inlagd December 21 2 timmar sedan, skrev Marlon: På väg till Thailand? Verkar fan inte bättre. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd December 21 Dela Inlagd December 21 5 minuter sedan, skrev M33: 2-2-2, men man sitter ju på aisle så det klättras inget. Ombokad så inte självvalt. Ah det var så "illa" då var jag inte helt närsynt då! Nåväl, välkommen till Thailand! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd December 21 Dela Inlagd December 21 1 timme sedan, skrev M33: Verkar fan inte bättre. Nåja, några veckor i värmen kan man ju stå ut med. Enjoy! 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd December 21 Dela Inlagd December 21 5 timmar sedan, skrev 65Selander: I väntan på Zum så blir det Mysingen Midvinterbrygd 2025 på Ardbeg. Jösses! Frugan gillar tjära också.... Jag klarar inte detta - men en tumme upp för snyggt foto😄 2 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 21 Dela Inlagd December 21 Frugan mekade till Strawberry mojito till törstiga familjemedlemmar på resorten i Nakhon nayok! 9 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 22 Dela Inlagd December 22 En första på plats. 9 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 22 Dela Inlagd December 22 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Onsdag kl 07:21 Dela Inlagd Onsdag kl 07:21 Enis 8 2 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Onsdag kl 11:53 Dela Inlagd Onsdag kl 11:53 Julaftonens första. 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Onsdag kl 13:11 Dela Inlagd Onsdag kl 13:11 Koreansk soju. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Onsdag kl 13:13 Dela Inlagd Onsdag kl 13:13 Gått in på tyngre nu. 3 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Onsdag kl 14:23 Dela Inlagd Onsdag kl 14:23 Kanske en OP vann på målsnöret men båda var goda. En Irish sitter aldrig fel även med en japansk whisky i glaset. Nu blir det att gräva vidare i hyllorna. 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu