MickeN Inlagd December 6 Dela Inlagd December 6 Firar Finlands självständighetsdag med en 12 procentig stout. 1 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 11 Dela Inlagd December 11 (ändrad) Idag hann det bli mörkt på riktigt innan man fick något läskande i strupen. Ändrades December 11 av rolba 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 12 Dela Inlagd December 12 Värmer mig med en glögg efter stouten. 6 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 12 Dela Inlagd December 12 En god ale 4 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 12 Dela Inlagd December 12 Blev ett lik 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 12 Dela Inlagd December 12 3 minuter sedan, skrev Peolito: Blev ett lik Är det silver? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 12 Dela Inlagd December 12 En Hoegaarden, fattar inte vem köper hem tompavor. 1 1 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 12 Dela Inlagd December 12 4 timmar sedan, skrev MickeN: Är det silver? Smakar guld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 13 Dela Inlagd December 13 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 13 Dela Inlagd December 13 Värmer mig med en stänkare. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 14 Dela Inlagd December 14 Mörkret faller. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 14 Dela Inlagd December 14 En värmande glögg i skitvädret. 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Webstar Inlagd December 15 Dela Inlagd December 15 Havanna Social.... 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 18 Dela Inlagd December 18 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 18 Dela Inlagd December 18 Dagens första. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Webstar Inlagd December 19 Dela Inlagd December 19 En lite mognare Singha. 2 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 19 Dela Inlagd December 19 Äntligen. Kvällens första. 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 19 Dela Inlagd December 19 Ny bar, ny bärs 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 20 Dela Inlagd December 20 Långa skuggor nu så då får man väl ta en öl när det är lördag. 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Webstar Inlagd December 20 Dela Inlagd December 20 Drinken First of the gang to die på baren Uniek, Lat Prao soi 4. Givetvis är Morrisey i högtalarna. Äntligen har jag hittat en soft indiebar i Bangkok. Och den låg precis vid hotellet jag kvartar på. 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 20 Dela Inlagd December 20 En liten flaska riesling, två glas blir det. 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd December 20 Dela Inlagd December 20 4 timmar sedan, skrev rolba: Långa skuggor nu så då får man väl ta en öl när det är lördag. Är dessa "bättre" än San Mig Light? 1 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 20 Dela Inlagd December 20 Ett glas bubbel på väg till Café Bärs. 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd December 20 Dela Inlagd December 20 46 minuter sedan, skrev Lucky: Är dessa "bättre" än San Mig Light? Om man gillar den svagare av de svenska folkölen som man kan köpa på Ica plus den blaskiga smaken och avsaknaden av beska och humle så. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 21 Dela Inlagd December 21 12 timmar sedan, skrev Lucky: Är dessa "bättre" än San Mig Light? Framförallt färre kalorier och jag gillar den lite mer än SML. Marginell skillnad dock. Blaskig öl passar bra i värmen, tror inte jag skulle gilla den i Sverige. En nackdel dock är att man kanske dricker 10st jämfört med om man dricker Leo så kanske det blir 7st. Den lägre alkoholhalten bekymrar mig inte. Jag dricker inte för yrseln, det hörde tonåren till. Nu dricker man för törst och gemenskap. 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu