Peolito Inlagd Oktober 26 Dela Inlagd Oktober 26 Väldigt god öl. Firar DIFs vinster igår i både hockey och fotboll. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 26 Dela Inlagd Oktober 26 2 timmar sedan, skrev Peolito: Väldigt god öl. Firar DIFs vinster igår i både hockey och fotboll. Det är bra ni håller mff nere 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 27 Dela Inlagd Oktober 27 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Oktober 27 Dela Inlagd Oktober 27 sas lounge. nu har dem nog släppt in en räv i hönshuset🤣 3 1 1 2 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Oktober 28 Dela Inlagd Oktober 28 på kurs på banskolan. gick lite överstyr ikv. Efter en 4-5 öl i baren så åkte vi till helsingborg på tura🤣 just hemkommen men sällskapet har jag släpat in på rummet de som var kvar av det😂 3 4 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 29 Dela Inlagd Oktober 29 8 1 1 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 29 Dela Inlagd Oktober 29 Tomten kom tidigt. 8 1 1 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 29 Dela Inlagd Oktober 29 On 2025-10-25 at 12:39, skrev rolba: Ordningen återställd Flaskhalsen skymmer det mest intressanta i bilden, dessutom borde fokus vara 1,2 meter längre bort... Bara ett tips från en amatörfotograf🧐 1 2 2 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjson Inlagd Oktober 30 Dela Inlagd Oktober 30 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 30 Dela Inlagd Oktober 30 4 timmar sedan, skrev Tommy: Flaskhalsen skymmer det mest intressanta i bilden, dessutom borde fokus vara 1,2 meter längre bort... Bara ett tips från en amatörfotograf🧐 Ska träna mer på att fokusera och centrera flaskan. 3 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 30 Dela Inlagd Oktober 30 4 timmar sedan, skrev Benjson: Har inte smakat den. Är ölen god? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 31 Dela Inlagd Oktober 31 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 31 Dela Inlagd Oktober 31 Gårdagens öl. Blev gravöl då DIF var klappkassa mot HV. 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 31 Dela Inlagd Oktober 31 Kvällens rödtjut. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 31 Dela Inlagd Oktober 31 On 2025-10-28 at 23:09, skrev Oskarudon: på kurs på banskolan. gick lite överstyr ikv. Efter en 4-5 öl i baren så åkte vi till helsingborg på tura🤣 just hemkommen men sällskapet har jag släpat in på rummet de som var kvar av det😂 Den har jag lyckats hålla mig undan under alla år om inte minnet mig sviker Däermot så har jag varit på FMTS i Halmstad och på F10 i Ängelholm Då blev det också en tur till Helsingör... vi fick sova på en parkbänk i Helsingör innan färja åter Enis 2 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 1 Dela Inlagd November 1 Tydligen 3 damer inbokade vid mitt bord 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd November 1 Dela Inlagd November 1 En kall hos Jompa i Khao lak. 3 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 2 Dela Inlagd November 2 Lite röda blodkroppar. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 2 Dela Inlagd November 2 En gobira. 2 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 2 Dela Inlagd November 2 Zumat... 5 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 3 Dela Inlagd November 3 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 3 Dela Inlagd November 3 Lugnet har infunnit sig i Vemdalen 😄🍻 5 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 4 Dela Inlagd November 4 Provsmakar ChiangMai cacao stouten. Lite för kall när jag hällde upp tyckte den var lite smaklös då. Godare desto varmare den blir. 6 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 4 Dela Inlagd November 4 Tog en dunkel också. 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 5 Dela Inlagd November 5 Oväntat Fick lite "pommes" till. 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu