65Selander Inlagd Juli 20 Dela Inlagd Juli 20 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 20 Dela Inlagd Juli 20 4 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 21 Dela Inlagd Juli 21 Firade att AIK torskade. 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Webstar Inlagd Juli 23 Dela Inlagd Juli 23 Tröstar mig på Suvan. Lämnar LOS efter ännu en fin månad. I väntan på flyget slinker det ner en wirre. 5 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 23 Dela Inlagd Juli 23 Kan vara sista kvällen i Stockholm så det är lika bra att tömma kylen. 3 2 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Webstar Inlagd Juli 24 Dela Inlagd Juli 24 Tillbaka i Sverige. Finöl = Omnipollo och Budvar i samarbete, Tripple Saaz Czech Style Lager. Rekommenderas! 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 24 Dela Inlagd Juli 24 Högst troligt världens godaste GT. 3 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 25 Dela Inlagd Juli 25 10 timmar sedan, skrev M33: Högst troligt världens godaste GT. måste testas 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 25 Dela Inlagd Juli 25 Morgonkaffe 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juli 25 Dela Inlagd Juli 25 16 timmar sedan, skrev M33: Högst troligt världens godaste GT. Den måste vara ganska ny. Jag brukar försöka hålla koll på Härnö, men har inte sett den. De gör ibland i mindre upplagor som är svåra att få tag på. Detta verkar dock inte vara någon mindre upplaga utan ett nytt sätt att marknadsföra Härnö gin. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juli 25 Dela Inlagd Juli 25 Igår svalkade vi oss med en IPA och en sommarlager. IPA'n har större åtgång än lagern, men jag fyller gärna upp en ny 4l flaska. Ska se om jag får till tapparna i år. Förra året skulle jag borra in tapparna i ölkylen, två gick bra men den tredje, ptsssssss. Nu har jag en ny ölkyl. och i år blir tapparna placerade på dörren istället för på sidan. 2 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juli 25 Dela Inlagd Juli 25 Dricker en kumquatöl, en trippel. Mina egna är så mycket bättre, men då har de varken kumquat eller mango. 2 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 25 Dela Inlagd Juli 25 2 timmar sedan, skrev Wangthong: Den måste vara ganska ny. Jag brukar försöka hålla koll på Härnö, men har inte sett den. De gör ibland i mindre upplagor som är svåra att få tag på. Detta verkar dock inte vara någon mindre upplaga utan ett nytt sätt att marknadsföra Härnö gin. Inte direkt ny, ca 2år. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 25 Dela Inlagd Juli 25 Hemkört och Trocadero 3 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juli 26 Dela Inlagd Juli 26 König Pilserne 4,9% 2 1 1 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 27 Dela Inlagd Juli 27 I väntan på Zum 1500. 1 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 27 Dela Inlagd Juli 27 DIF krossar Häcken firar med GT 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 27 Dela Inlagd Juli 27 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juli 27 Dela Inlagd Juli 27 Fick nyligen i mig en trött gottlänning. Var en stund sedan sist, men man måste refrescha smaker ibland. 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 27 Dela Inlagd Juli 27 Trocadero utan brännvin 2 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 28 Dela Inlagd Juli 28 Det är ju ändå måndag. 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 29 Dela Inlagd Juli 29 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 31 Dela Inlagd Juli 31 enis 4 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juli 31 Dela Inlagd Juli 31 Då var det torsdag då får man ta ett glas eller hur många man vill. 1 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NilsGJ Inlagd Augusti 1 Dela Inlagd Augusti 1 Får bli en liten tuting, ikväll blir det AC/DC på Ullevi. 2 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu