Rillex Inlagd 5 timmar sedan Dela Inlagd 5 timmar sedan Nu tog ölen slut fick gå in på fin Rosén. Men en vacker kväll över Stockholm iofs alla kvällar är vackra på sitt sätt. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd 5 timmar sedan Dela Inlagd 5 timmar sedan 17 minuter sedan, skrev Rillex: Nu tog ölen slut fick gå in på fin Rosén. Men en vacker kväll över Stockholm iofs alla kvällar är vackra på sitt sätt. Stör inte Essingeleden dig där du bor? Det är ju ett sjuhelvetes broskarvsdunk när tunga fordon passerar - det finns ju några som ska passeras s a s... BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd 5 timmar sedan Dela Inlagd 5 timmar sedan 2 minuter sedan, skrev Nineteen68: Stör inte Essingeleden dig där du bor? Det är ju ett sjuhelvetes broskarvsdunk när tunga fordon passerar - det finns ju några som ska passeras s a s... Nä inte ett smack. Om det är ostlig vind kanske ja hör trafiken på balkongen men aldrig inomhus. Men de stomljuden som du pratar om. Jag har gått och cyklat förbi och de är rätt hårda eller rent ut sagt öronbedövande men de går nog neråt. Det som jag mot andra kanske har problem med är att luften runt omkring är rätt smutsig. Så 2 ggr per är det fönsterputs och rengöring av fönsterbleck som gäller och de är hyfsat svarta/bruna. Men värre var det när jag bodde i Gröndal eftersom det oftast är sydlig vind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu