Wangthong Inlagd Fredag kl 08:09 Dela Inlagd Fredag kl 08:09 Tömde ipan igår! 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Fredag kl 11:08 Dela Inlagd Fredag kl 11:08 En öl på Roma idag, beställde en midsommar tallrik. 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd Fredag kl 11:34 Dela Inlagd Fredag kl 11:34 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Fredag kl 16:23 Dela Inlagd Fredag kl 16:23 Blev intvingad till en granne på väg från midsommardansen. 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Igår kl. 11:47 Dela Inlagd Igår kl. 11:47 Färdigmixad Mojito från pump å överraskade god #TexasHudiksvall 2 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Igår kl. 14:18 Dela Inlagd Igår kl. 14:18 Folk i farten älskar Mer. 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Igår kl. 15:00 Dela Inlagd Igår kl. 15:00 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Morgan Johansson Inlagd Igår kl. 15:50 Dela Inlagd Igår kl. 15:50 On 2025-06-20 at 10:09, skrev Wangthong: Tömde ipan igår! Och ciggpaketet med verkar det som! En härlig combo. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Igår kl. 16:17 Dela Inlagd Igår kl. 16:17 Tröstar mig med en whisky då kattskrället bet mig. 2 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Igår kl. 16:32 Dela Inlagd Igår kl. 16:32 41 minuter sedan, skrev Morgan Johansson: Och ciggpaketet med verkar det som! En härlig combo. Ungdomen dricker kola och röker. Jag slutade röka för ca 20 år sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Igår kl. 16:41 Dela Inlagd Igår kl. 16:41 14 minuter sedan, skrev Peolito: Tröstar mig med en whisky då kattskrället bet mig. Blir man biten av katten får man ta flera whiskey. Dricker en god IPA. Lager finns bara på storförpackning här hemma. 23 eller 5 liter, med dålig åtgång. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Igår kl. 17:14 Dela Inlagd Igår kl. 17:14 Tyckte synd om mig själv så jag tömde pavan. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Igår kl. 17:39 Dela Inlagd Igår kl. 17:39 Lite efterrätt 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Igår kl. 18:06 Dela Inlagd Igår kl. 18:06 Skåprensning 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Igår kl. 18:18 Dela Inlagd Igår kl. 18:18 Lite sommardricka 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd 18 timmar sedan Dela Inlagd 18 timmar sedan C;D 3 2 Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd 10 timmar sedan Dela Inlagd 10 timmar sedan 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd 10 timmar sedan Dela Inlagd 10 timmar sedan C;D 2 1 Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd 10 timmar sedan Dela Inlagd 10 timmar sedan En mörk goding, väldigt speciell i smaken. 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd 6 timmar sedan Dela Inlagd 6 timmar sedan Vad vore en söndag utan en GT 2 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd 6 timmar sedan Dela Inlagd 6 timmar sedan 16 minuter sedan, skrev Peolito: Vad vore en söndag utan en GT Kanske en måndag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uppiz Inlagd 6 timmar sedan Dela Inlagd 6 timmar sedan Skiftarhelg, jobbat hela veckan som avslutades med 12-timmars nätter fre-lör. Nu ledig mån-tis innan man kliver på igen. Passar på att unna mig en liten kall mellan sysslorna här hemma 🍻 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd 4 timmar sedan Dela Inlagd 4 timmar sedan Avslutar med en finnjävel, ny dag imorgon 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu