MickeN Inlagd Juni 13 Dela Inlagd Juni 13 (ändrad) Tjuvstartar. Hade tänkt mig att citera @Peolito Ändrades Juni 13 av MickeN 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 13 Dela Inlagd Juni 13 Här nu 3 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 13 Dela Inlagd Juni 13 En öl hemma efter Zumen. Trevligt att snacka med @Peolito över några öl. 3 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juni 13 Dela Inlagd Juni 13 2 timmar sedan, skrev MickeN: En öl hemma efter Zumen. Trevligt att snacka med @Peolito över några öl. Hade gärna gjort er sällskap. Fick hålla till godo med en engelsk hemkörd ipa. Det fungerar på något vis det också. 2 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 14 Dela Inlagd Juni 14 Bira på Zumen med MickeN. 3 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 14 Dela Inlagd Juni 14 öl vid en Klong nära Suvvan. Hotellet heter Golden Foyer o där ska vi stanna 1natt. C;D 4 1 2 Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juni 14 Dela Inlagd Juni 14 Skål på er därute 🍺🍺🍺 3 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juni 14 Dela Inlagd Juni 14 4 timmar sedan, skrev Peolito: Bira på Zumen med MickeN. Fast och fin skum! 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 14 Dela Inlagd Juni 14 46 minuter sedan, skrev Wangthong: Fast och fin skum! Lite skum är jag alltid 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 14 Dela Inlagd Juni 14 23 minuter sedan, skrev MickeN: Lite skum är jag alltid En skumbanan 1 timme sedan, skrev Wangthong: Fast och fin skum! Riktigt bra öl på Zumen. Dock ingen IPA. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 14 Dela Inlagd Juni 14 En självrunnen zehendner på Zumen. 1 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juni 14 Dela Inlagd Juni 14 2 timmar sedan, skrev Peolito: En skumbanan Riktigt bra öl på Zumen. Dock ingen IPA. Jag har för länge sedan blivit överbevisad att det finns bra öl av annan typ än IPA. Zumen har så pass många av dom att man inte behöver sakna IPA. Däremot saknar jag självrunna, det var snart ett år sedan den sista självrunna rann ner i den här strupen. Får klara mig till augusti innan det blir så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Juni 14 Dela Inlagd Juni 14 4 timmar sedan, skrev goli006: Skål på er därute 🍺🍺🍺 Så ska en bärs se ut - inget skum på näsan klar och fin lager...😅🍺 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 14 Dela Inlagd Juni 14 49 minuter sedan, skrev Wangthong: Jag har för länge sedan blivit överbevisad att det finns bra öl av annan typ än IPA. Zumen har så pass många av dom att man inte behöver sakna IPA. Däremot saknar jag självrunna, det var snart ett år sedan den sista självrunna rann ner i den här strupen. Får klara mig till augusti innan det blir så. Då får vi gå till Zumen testar wee jock nu. Bra öl ett uns maltig för full poäng. 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 15 Dela Inlagd Juni 15 Bättrar på min hudcancer innan Zum öppnar upp. #Pistonhead #Bågspännaren 3 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 17 Dela Inlagd Juni 17 Midsommar veckan kan man unna sig en öl på en tisdag kväll. Vad händer 47,3 cl. 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 18 Dela Inlagd Juni 18 Heineken på Järnvägskrogen/Gävle i väntan på Tåget till Hudik. 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 18 Dela Inlagd Juni 18 2 timmar sedan, skrev 65Selander: Heineken på Järnvägskrogen/Gävle i väntan på Tåget till Hudik. Det finns bättre öl där. 😇 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 18 Dela Inlagd Juni 18 2 timmar sedan, skrev 65Selander: Heineken på Järnvägskrogen/Gävle i väntan på Tåget till Hudik. Dålig annonsering. bor nära jag till skillnad mot @rolba 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 19 Dela Inlagd Juni 19 Zehender och Gänstaller på Zume 1 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 19 Dela Inlagd Juni 19 De röda blodkropparna behöver fyllas på. 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 19 Dela Inlagd Juni 19 En Andechs bergbock hell. 2 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juni 19 Dela Inlagd Juni 19 2 timmar sedan, skrev Peolito: De röda blodkropparna behöver fyllas på. Helt rätt, en god red ale fixar biffen. 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juni 20 Dela Inlagd Juni 20 Tömde ipan igår! 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 20 Dela Inlagd Juni 20 En öl på Roma idag, beställde en midsommar tallrik. 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu