Peolito Inlagd Juni 6 Dela Inlagd Juni 6 Gott rödtjut 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juni 6 Dela Inlagd Juni 6 54 minuter sedan, skrev rolba: Ska mycket till för att svettas i det här landet. 😉 Många Leo som ska ut! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juni 6 Dela Inlagd Juni 6 22 timmar sedan, skrev Peolito: Inte du denna skotte. Hittade släktingen på boa i Östersund. Den gamle finns på boa i Sundsvall. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 6 Dela Inlagd Juni 6 4 timmar sedan, skrev Wangthong: Hittade släktingen på boa i Östersund. Den gamle finns på boa i Sundsvall. Ska leta upp den. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 7 Dela Inlagd Juni 7 Maßkrug med kärlek. 5 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 7 Dela Inlagd Juni 7 1 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd Juni 7 Dela Inlagd Juni 7 En Svart 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 8 Dela Inlagd Juni 8 4,8% Holsten Edel. 1 1 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd Måndag kl 08:00 Dela Inlagd Måndag kl 08:00 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Onsdag kl 17:25 Dela Inlagd Onsdag kl 17:25 Bira 🍻🍻 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Igår kl. 12:10 Dela Inlagd Igår kl. 12:10 St George Ale på Akkurat 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Igår kl. 12:25 Dela Inlagd Igår kl. 12:25 (ändrad) Tjuvstartar. Hade tänkt mig att citera @Peolito Ändrades Igår kl. 12:27 av MickeN 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Igår kl. 13:14 Dela Inlagd Igår kl. 13:14 Här nu 3 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Igår kl. 16:39 Dela Inlagd Igår kl. 16:39 En öl hemma efter Zumen. Trevligt att snacka med @Peolito över några öl. 2 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Igår kl. 18:54 Dela Inlagd Igår kl. 18:54 2 timmar sedan, skrev MickeN: En öl hemma efter Zumen. Trevligt att snacka med @Peolito över några öl. Hade gärna gjort er sällskap. Fick hålla till godo med en engelsk hemkörd ipa. Det fungerar på något vis det också. 2 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd 15 timmar sedan Dela Inlagd 15 timmar sedan Bira på Zumen med MickeN. 2 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd 13 timmar sedan Dela Inlagd 13 timmar sedan öl vid en Klong nära Suvvan. Hotellet heter Golden Foyer o där ska vi stanna 1natt. C;D 4 2 Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd 11 timmar sedan Dela Inlagd 11 timmar sedan Skål på er därute 🍺🍺🍺 3 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd 10 timmar sedan Dela Inlagd 10 timmar sedan 4 timmar sedan, skrev Peolito: Bira på Zumen med MickeN. Fast och fin skum! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd 9 timmar sedan Dela Inlagd 9 timmar sedan 46 minuter sedan, skrev Wangthong: Fast och fin skum! Lite skum är jag alltid 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd 9 timmar sedan Dela Inlagd 9 timmar sedan 23 minuter sedan, skrev MickeN: Lite skum är jag alltid En skumbanan 1 timme sedan, skrev Wangthong: Fast och fin skum! Riktigt bra öl på Zumen. Dock ingen IPA. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd 8 timmar sedan Dela Inlagd 8 timmar sedan En självrunnen zehendner på Zumen. 1 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd 7 timmar sedan Dela Inlagd 7 timmar sedan 2 timmar sedan, skrev Peolito: En skumbanan Riktigt bra öl på Zumen. Dock ingen IPA. Jag har för länge sedan blivit överbevisad att det finns bra öl av annan typ än IPA. Zumen har så pass många av dom att man inte behöver sakna IPA. Däremot saknar jag självrunna, det var snart ett år sedan den sista självrunna rann ner i den här strupen. Får klara mig till augusti innan det blir så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd 7 timmar sedan Dela Inlagd 7 timmar sedan 4 timmar sedan, skrev goli006: Skål på er därute 🍺🍺🍺 Så ska en bärs se ut - inget skum på näsan klar och fin lager...😅🍺 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd 6 timmar sedan Dela Inlagd 6 timmar sedan 49 minuter sedan, skrev Wangthong: Jag har för länge sedan blivit överbevisad att det finns bra öl av annan typ än IPA. Zumen har så pass många av dom att man inte behöver sakna IPA. Däremot saknar jag självrunna, det var snart ett år sedan den sista självrunna rann ner i den här strupen. Får klara mig till augusti innan det blir så. Då får vi gå till Zumen testar wee jock nu. Bra öl ett uns maltig för full poäng. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu