MickeN Inlagd Maj 9 Dela Inlagd Maj 9 Aldrig smakat Mariestad innan, old ox är riktigt god. 6 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 9 Dela Inlagd Maj 9 I fjolsommar var en av mina favoriter Highland Jock. I år har jag inte sett den. Fick nu fram en intressant Old Jock. Champion Double Ale, mörk som synden. Intressant! 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 9 Dela Inlagd Maj 9 2 minuter sedan, skrev Wangthong: I fjolsommar var en av mina favoriter Highland Jock. I år har jag inte sett den. Fick nu fram en intressant Old Jock. Champion Double Ale, mörk som synden. Intressant! Kanonöl finns den på boa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 9 Dela Inlagd Maj 9 En digestive på maten. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 9 Dela Inlagd Maj 9 Sparkling till nötterna. 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 9 Dela Inlagd Maj 9 4 minuter sedan, skrev Peolito: Kanonöl finns den på boa. Old Jock köpte jag i Sundsvall igår. Highland Jock tar de bara hem på beställning. Riktigt bra öl båda två. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Maj 10 Dela Inlagd Maj 10 20 timmar sedan, skrev Peolito: Dagens röda blodkroppar. Köper du ditt vin på bolaget eller av alla internet butiker? 20 timmar sedan, skrev Peolito: Dagens röda blodkroppar. Köper du ditt vin på bolaget eller av alla internet butiker? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 10 Dela Inlagd Maj 10 Alkoholfritt bubbel. 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 10 Dela Inlagd Maj 10 2 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... M33 Inlagd Maj 10 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 10 Loungebubbel i väntan på HND-FRA med ANA, första gången med dem 🍾😎🍺 11 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Maj 10 Dela Inlagd Maj 10 En Leo på Pattaya C;D 5 1 Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 10 Dela Inlagd Maj 10 3 timmar sedan, skrev mooton: Köper du ditt vin på bolaget eller av alla internet butiker? Köper du ditt vin på bolaget eller av alla internet butiker? Detta vin fanns vanliga sortimentet men var en nyhet. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 10 Dela Inlagd Maj 10 En Chang på ett thai hak nära Globen. 4 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Maj 10 Dela Inlagd Maj 10 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 10 Dela Inlagd Maj 10 En bira på gamla Söderstadion 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 11 Dela Inlagd Maj 11 En fördrink på PP bar innan killerpool på Bronson's 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Söndag kl 17:19 Dela Inlagd Söndag kl 17:19 En tysk 5,2% blek smak. 1 2 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Tisdag kl 13:33 Dela Inlagd Tisdag kl 13:33 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Onsdag kl 15:59 Dela Inlagd Onsdag kl 15:59 En liten onsdags porter från Sigtuna. 4 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Onsdag kl 18:43 Dela Inlagd Onsdag kl 18:43 Lite sportdryck till hockeyn 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Onsdag kl 19:56 Dela Inlagd Onsdag kl 19:56 Riktigt god real ale på Akkurat. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Igår kl. 14:12 Dela Inlagd Igår kl. 14:12 Skål från Långbro värdshus. 9 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd 18 timmar sedan Dela Inlagd 18 timmar sedan Eftersom jag är på "fel ställe"(hemma) blir det Bacardi Spiced och Enbärsdricka. Vansinnigt gott. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd 1 timme sedan Dela Inlagd 1 timme sedan Hör inte till vanligheterna att jag dricker IPA och detta blir sista gången, jävlar vad äckligt. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd 59 minuter sedan Dela Inlagd 59 minuter sedan 5 2% bilden ljuger den var inte så mörk men nästan. Väldigt tunn smak för att vara så mörk. 1 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu