Peolito Inlagd April 11 Dela Inlagd April 11 Myser i soffan. 2 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 11 Dela Inlagd April 11 Myser också i soffan. 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 11 Dela Inlagd April 11 59 minuter sedan, skrev MickeN: Myser också i soffan. Ganska god stout den där. Ett glas vin känner jag behöver fylla på de röda blodkropparna. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 11 Dela Inlagd April 11 Öppna precis en liten flaska rioja, lagom med två glas. 6 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd April 11 Dela Inlagd April 11 Det dracks inte särskilt mycket nej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 12 Dela Inlagd April 12 V75 öl 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 12 Dela Inlagd April 12 Hockeyöl. Den dyra drinken till höger är inte min. 1 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd April 12 Dela Inlagd April 12 fick en fin 40 årspresent av polarna. Tror jag ska bekanta mig med den😅 6 2 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 13 Dela Inlagd April 13 Gårdagen bira till Dif Slöddertälje 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 13 Dela Inlagd April 13 Röda blodkroppar till Dif Brajen 1 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 13 Dela Inlagd April 13 En Åre vete på Ardbeg. 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 13 Dela Inlagd April 13 @Zumen 3 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 13 Dela Inlagd April 13 2 timmar sedan, skrev Peolito: Gårdagen bira till Dif Slöddertälje Belgoklubben? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 13 Dela Inlagd April 13 3 timmar sedan, skrev 65Selander: Belgoklubben? Yes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd April 14 Dela Inlagd April 14 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 15 Dela Inlagd April 15 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 16 Dela Inlagd April 16 Öl från Belgien är inget för mig, den här är på 9,5 procent. Något i smaken jag inte gillar. 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 16 Dela Inlagd April 16 Dethär är väl det närmaste en 17-åring man kommer. 1 2 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 10 timmar sedan, skrev MickeN: Dethär är väl det närmaste en 17-åring man kommer. Är den god? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 25 minuter sedan, skrev Peolito: Är den god? Jag gillar den. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 Dagens första 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 Blivit några på bussen mot Vemdalen men tempot är klent... De två senaste. 3 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 Lite sött på maten. 3 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 18 Dela Inlagd April 18 Länge sen jag satt med en Paulaner på Roma. 3 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 18 Dela Inlagd April 18 (ändrad) Nu ska det bantas. Ändrades April 18 av rolba 3 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu