Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

38 minuter sedan, skrev Enis:

IMG_1576.jpeg.9faaefe22ccf6d3fb2c8dd4c49e9340c.jpeg

 

tja sämre kan man ju ha när man sitter som en potentat i syrenbersån 

 

enis

En virre i snaps glas känns väl sådär. 20240511_192706.jpg.53361326d05d9b4b0021d54a6d5f81aa.jpg

  • Ge karma 5
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 43,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4605

  • B747

    2364

  • MickeN

    2241

  • Enis

    2049

1 timme sedan, skrev MickeN:

En virre i snaps glas känns väl sådär. 20240511_192706.jpg.53361326d05d9b4b0021d54a6d5f81aa.jpg


 

så har det alltid varit här av någon anledning 

 

skål

 

enis

  • Ge karma 3

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev rolba:

Jag har ju dragit några Chang på biljardträningen ikväll så när vi blev inbjudna till grannen så beställde jag lite försiktigt ytterligare en Chang. 

Frugan och två kärringar beställde in två torn med Tiger draft.

Får antingen hjälpa dem att dricka eller hjälpa dem hem.

20240511_222420.jpg.41a414799da73c0ad7a1363d26acd732.jpg

20240511_232144.jpg.ab1fa99467511536fd3b8a8b2dc8da73.jpg

Vad är grejen med dom där tornen? 

Finns dom nånstans utom i Thailand. 

Är det billigare per liter? 

 

  • Ge karma 1
Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Nicholas:

Vad är grejen med dom där tornen? 

Finns dom nånstans utom i Thailand. 

Är det billigare per liter? 

 

Tror inte det blir någon direkt skillnad på priset.

Finns även i Sverige och där säger myndigheterna att det får absolut inte vara billigare att köpa större volymer.

Grejen är väl att man inte behöver gå torr på större tillställningar då servitriserna har fullt upp. Ja, det kan ju bli en lucka när tornet ska tankas upp förståss. 

  • Ge karma 3
Link to comment
Dela på andra sajter

image.png.fd394b2aa9af1f7f228daff3ea35eec2.png

  • Ge karma 2

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

En Pripps på balkongen 🍻

17156975016328300981472634374.jpg

  • Ge karma 7

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2024-05-12 at 06:09, skrev rolba:

Tror inte det blir någon direkt skillnad på priset.

Finns även i Sverige och där säger myndigheterna att det får absolut inte vara billigare att köpa större volymer.

Grejen är väl att man inte behöver gå torr på större tillställningar då servitriserna har fullt upp. Ja, det kan ju bli en lucka när tornet ska tankas upp förståss. 

Faan va tråkigt att inte se dina Bacon och ägg frukostar... Alltså allvarligt, det har känts som en trygghet på nåt vis... 

Ta hand om dej i fibravinterns land...

  • Ge karma 2

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pyttipanna ikväll  🍻

20240514_214754.jpg

  • Ge karma 5
  • Haha 1

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev Odin:

Faan va tråkigt att inte se dina Bacon och ägg frukostar... Alltså allvarligt, det har känts som en trygghet på nåt vis... 

Ta hand om dej i fibravinterns land...

 

12 timmar sedan, skrev apknug:

Oroa dig inte snart få vi se en skogaholms macka med hushållsost direkt på furubordet 4-5 månader, det känns också som en trygghet för den svenska sommaren!

Räkna med Pågens Längtan. Eftersom frugan inte är med så finns risken att silverfatet åker fram oavsett veckodag.

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev rolba:

 

Räkna med Pågens Längtan. Eftersom frugan inte är med så finns risken att silverfatet åker fram oavsett veckodag.

pressat skräp bacon kommer finnas? 

hehe. 

 

Vi är många som räknar med dig för kontinuitet och stabilitet. 

 

 

  • Ge karma 3
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu efter Göteborgsvarvet, så är jag allt förtjänt av ett par öl!

 

 

 

Det var varmt och såg jobbigt ut, från uteplatsen på Thaihouse på Vasagatan

Chicken Wings Love GIF by Buffalo Wild Wings

 

 

MVH

  • Ge karma 3
  • Haha 3

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om mina hembrygda har frysit i vinter?

Kylen står ju på uteplatsen.

Behöver större glas så att det går att slå upp hela utan avbrott.

20240518_184117.jpg.141299ea88a438e43c08673c36f62149.jpg

  • Ge karma 6
Link to comment
Dela på andra sajter

Belgisk lager, bryggd i Gävle så då är det väl en jävulsk lager även om det står julmust på flaskan.

20240522_192316.jpg.f20a1ac18620c0eff259faa75dd3a753.jpg

  • Ge karma 8
Link to comment
Dela på andra sajter

Den var ju riktigt god men 70 spänn är ju ett överpris ändå för 33cl

8b2662b7-174b-4a71-8887-5c68df4414b0photo.jpeg

  • Ge karma 8
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...