Nilsson68 Inlagd Juli 27, 2022 Dela Inlagd Juli 27, 2022 Finns inget dåligt väder, bara ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 27, 2022 Dela Inlagd Juli 27, 2022 Vart är värmen 😭 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 27, 2022 Dela Inlagd Juli 27, 2022 En "Maggan" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 28, 2022 Dela Inlagd Juli 28, 2022 Till helgen kanske Hämtade ut två, tydligen sopslut redan En present till Far och en present till mig. som vanligt staten som tar större delen av kakan enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 28, 2022 Dela Inlagd Juli 28, 2022 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev Enis: Till helgen kanske Hämtade ut två, tydligen sopslut redan En present till Far och en present till mig. enis Kan bli samlarvärde på dessa flarror. Undrar om man hinner upp till Pajala? 😉 Ändrades Juli 28, 2022 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 28, 2022 Dela Inlagd Juli 28, 2022 6 minuter sedan, skrev Enis: Till helgen kanske Hämtade ut två, tydligen sopslut redan En present till Far och en present till mig. som vanligt staten som tar större delen av kakan enis Aha, tänk vad bra jag gissade i en annan tråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 28, 2022 Dela Inlagd Juli 28, 2022 Blir några sådana här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 28, 2022 Dela Inlagd Juli 28, 2022 Dick besök av grannen som tyckte jag såg törstig ut. Bra grannar🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 28, 2022 Dela Inlagd Juli 28, 2022 En av få barer där man kan få en Campari/juice serverad i plastglas med sugrör i plast! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 29, 2022 Dela Inlagd Juli 29, 2022 Beviset för att altanhäng slår balkonghäng. Förmiddagen på balkongen i stan med kaffe…. Eftermiddagen på altanen på landet med en hallänning och en irländare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 29, 2022 Dela Inlagd Juli 29, 2022 Finsk/spansk combo🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 12 timmar sedan, skrev Fredman: Beviset för att altanhäng slår balkonghäng. Förmiddagen på balkongen i stan med kaffe…. Eftermiddagen på altanen på landet med en hallänning och en irländare! morgonens balkong funkar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Förladdar inför balkongfest på Bergsgatan med utsikt över häktet/Polishuset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 På ölstugan Tullen i Mölndal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Kraftmalt There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Perfekt väder för lite balkonghäng. Sen varit så kniffig att jag bytt batteri på min lilla högtalare är ju det bara värt att fira. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Amarillo i Mölndal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 En Sommarlätt Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Nu blir det bira på Kungstorget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 2 timmar sedan, skrev Rillex: Perfekt väder för lite balkonghäng. Sen varit så kniffig att jag bytt batteri på min lilla högtalare är ju det bara värt att fira. Undrar om inte du har en av de vackraste utsikt från Balkongen. Frid för sinnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Där lager och ale möts enligt egen utsago. Vet inte om jag håller med, men god är den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Nu tog ölen slut och jag vart ju hungrig. Då tänkte jag varför inte gå till panget på Klubbacken mellan Mälarhöjden och Axelsberg och prova på det. Där jag bara lånat muggen en gång när jag var ute på en snabbare promenad. Så var det stängt!😩 Så nu sitter man på fashionabla Hörnan i Örnsberg. Inte fel det heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Grimbergen på Notting Hill i Göteborg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu