MickeN Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 En Erdinger när jag kom hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 Fanns några glas kvar i botten på boxen ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 30 minuter sedan, skrev MickeN: Dethär du fått i din blandning. Det stämmer säger frugan 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 Ett glas vitt, behöver reklamera boxen jag köpte i onsdags. Var helt uppenbart felaktig mängd i den, har ju bara provsmakat och den är redan slut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 2 timmar sedan, skrev Nilsson68: Ska bara gå Handla😉 smörebröd.....? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 Frugan tycker att vi ska fira att besöket hos skatteverket gick bra idag. Jag hittade nåt gammalt groggvirke som får duga. Tror vi fick det när vi gifte oss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 1 timme sedan, skrev Peolito: Frugan köpte två helrör och blandade med någr rötter eller liknande från Thailand. Hon kallar det medicin och det stämmer 😀 dja dong... fixar alla krämpor och sloknade vekar Enis 1 minut sedan, skrev rolba: skatteverket personnummer... eller inlämning av deklaration Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 1 minut sedan, skrev Enis: dja dong... fixar alla krämpor och sloknade vekar Enis Sloknade eller slocknade? 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 Utan gurka @spooncreek Fast likör dricks väl oftast utan gurka tänker jag… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 En liten Hoegaarden slinker ner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 Kall pilsner. Från Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 Hittade en oöppnad Fjäre. Fin skit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 3 timmar sedan, skrev Fredman: Helt ok, stadig och stabil så den är nog inget att skära sushi med. Min favoritkniv har jag just använt, en Mcusta zanmai. Åter till ämnet så blev man törstig av all skärande så det blev en matlagningsbira! Hittade en Mcusta Zanmai i Thailand till ett bra pris som var typ samma som i Sverige. Jag hade lust att köpa, men tog mitt förnuft till fånga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 36 minuter sedan, skrev Enis: enis Vete fan om det inte blir en sådan här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 1 minut sedan, skrev gorjos: Vete fan om det inte blir en sådan här. Jädraås men numera i gävle enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 1 minut sedan, skrev Enis: Jädraås men numera i gävle enis Lönt att öppna, eller ställa på trofehyllan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 Precis nyss, skrev gorjos: Lönt att öppna, eller ställa på trofehyllan? Öl, vin och sprit skall drickas inte stå och samla damm. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 17 minuter sedan, skrev Enis: Öl, vin och sprit skall drickas inte stå och samla damm. enis Fan vad fel jag gjort, har nog 100 vinare från 80-talet. Får ta tag i detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 26 minuter sedan, skrev Enis: Öl, vin och sprit skall drickas inte stå och samla damm. enis Fick denna av lokala changmagnaten för ett antal år sedan. Är nog för sent för att prova nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 6 minuter sedan, skrev gorjos: Fick denna av lokala changmagnaten för ett antal år sedan. Är nog för sent för att prova nu. En kanske bättre bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 4 timmar sedan, skrev Fredman: Du har en fantastisk blick för talanger. Kul att du är tillbaka och skål! Sål min gode Fredman.Och skål på dig. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 Precis nyss, skrev B747: Sål min gode Fredman.Och skål på dig. Va fan....Jag skålade två gånger visst.Men det gör nog ingenting hoppas jag...... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu