smaland Inlagd Augusti 27, 2021 Dela Inlagd Augusti 27, 2021 40 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Någon form av Svensk öl.... Sluta upp med det. Håll dej till mor Lao kao BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 27, 2021 Dela Inlagd Augusti 27, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 27, 2021 Dela Inlagd Augusti 27, 2021 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 Körde tillbaka från Bangkok idag och tog med mig ett ölglas. När de numera har en av världens allra bästa massproducerade öl på lokala sjuelvan så tänkte jag att de ska avnjutas i ett av världens läckraste ölglas. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 15 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Någon form av Svensk öl.... Väcker smakminnena till liv igen. För många år sedan var Amarillo en av de öl som slutligen visade mig vägen ut från lagerträsket. Länge sedan jag drack en Amarillo, men tack för påminnelsen, det blir en Amarillo nästa besök på bolaget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 Var ska man börja? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 Jaha, sitter man här igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 1 hour ago, Wangthong said: Väcker smakminnena till liv igen. För många år sedan var Amarillo en av de öl som slutligen visade mig vägen ut från lagerträsket. Länge sedan jag drack en Amarillo, men tack för påminnelsen, det blir en Amarillo nästa besök på bolaget. Den är riktigt god. Masarna har ingen dålig öl i sitt sortiment Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 En god trappistöl Rochefort en Triple extra får 3,5 bira av 5. Rochefort nr 12 är en av mina favoritöl men allt de gör är bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 En Schlenkerla Rauchbier Märzen kräver sin man. Smakar bäst kl 7 på morgonen på bryggeriet i bamberg. Får 4 rököl av 5. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 En urweisse hell. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 50 minutes ago, Peolito said: En Schlenkerla Rauchbier Märzen kräver sin man. Smakar bäst kl 7 på morgonen på bryggeriet i bamberg. Får 4 rököl av 5. Där var man förra året och hinkade, så jädrans gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 Yttre Gaarden från Nynäs @Mackinlays Inn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 22 minuter sedan, skrev 65Selander: Där var man förra året och hinkade, så jädrans gott Ofattbart gott och trevlig stad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 I höstkylan värmer denna Laphroig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 2 timmar sedan, skrev 65Selander: Den är riktigt god. Masarna har ingen dålig öl i sitt sortiment Så sant så sant!! Oppigårds är ett av de bästa svenska bryggerierna. Syns att det drivs av öl entusiaster, Svett, känsla och hårt arbete har gett oss massor av goda öl från Hedemora. Intressant att läsa om bryggeriets historia. Nu till en annan del av Sverige. Öborna på Gotland har blivit mera civiliserade numera. Att hänga folk och slå in pannbenet på folk är svunna tider. På galgbacken dricker de numera god öl istället för att hänga folk. Att gottlänningarna inte bara brygger mjöd utan numera riktig god öl är väl kännt. Verkar tom. som om vår egen gottlänning slutat slå in skallen på folk, trots att han varit så långt från hemmaplan så länge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 Pripps! På nyöppnade Kvarteret & co i Örebro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 Då så, nu har jag gömt alla IPA/APA/EPA i huset. Plockar fram en riktig (?) öl. Eller vad säger @Benriach 🤨 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uppiz Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 Sippar på en GT ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 God dryck som finns på ett Thaihak i Partille! Jag gillar Pepsi Max men ogillade deras "Max Lime" och "Max Raspberry", men Mangon faller mej i smaken (älskar Mango sedan barndomen i Indien), väl värt en test! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 29, 2021 Dela Inlagd Augusti 29, 2021 En GT till Dif Sirius Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 29, 2021 Dela Inlagd Augusti 29, 2021 3 timmar sedan, skrev Peolito: En GT till Dif Sirius Det blev tydligen för få, några till skulle behövts. Dricker en 25 års IPA. JB kan man lita på, inget fel på den inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 29, 2021 Dela Inlagd Augusti 29, 2021 skål kamrater enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 30, 2021 Dela Inlagd Augusti 30, 2021 Ett ikoniskt flaggskepp! Tror ej jag håller med men helt klart drickbar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 30, 2021 Dela Inlagd Augusti 30, 2021 En Kölner bier från dalarna. Typisk tysk ale. Bryggeriet har tränat sedan 1872 så det är inget hastverk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu