M33 Inlagd November 14, 2020 Dela Inlagd November 14, 2020 Lunchöl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 14, 2020 Dela Inlagd November 14, 2020 Lite till matlagning. Lite till mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 14, 2020 Dela Inlagd November 14, 2020 Laddad och klar, nu kan travet dra igång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 14, 2020 Dela Inlagd November 14, 2020 Svenneglögg pimpat med lite lördagsmys🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 14, 2020 Dela Inlagd November 14, 2020 Blandar lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 14, 2020 Dela Inlagd November 14, 2020 En härlig real stout med olika smaker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perren Inlagd November 14, 2020 Dela Inlagd November 14, 2020 Man åker jorden runt för att hitta goda öl , men den godaste finns här hemma IMG_6416.MOV Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd November 14, 2020 Dela Inlagd November 14, 2020 Årets tomte 🎅 öl. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keso Inlagd November 14, 2020 Dela Inlagd November 14, 2020 Virre och öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 14, 2020 Dela Inlagd November 14, 2020 Nere i kompisens ”man cave” för förfriskningar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 14, 2020 Dela Inlagd November 14, 2020 1 timme sedan, skrev Stoneys: Årets tomte 🎅 öl. Den har jag saknat i 5 år. Måste bil en tur om man blir insläppt där i söder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 Fredagens real ale lunchöl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 Får hjälp med matlagning av en polack och en skotte. Så mycket lättare med deras hjälp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 Trots att det är november dricker jag en Mahrs. Från Bamberg till min mun. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 Njuter av en barley wine från Nynäshamn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 Frugan sippar på en campari orange.. Medans jag fick nöja mig med en Fernet för lilla maggen och en goöl för yrseln.. Underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 Häller upp en öl, och skall se om jag fortfarande klara av "tranan"..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keso Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 Ett glas GW. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 3 minuter sedan, skrev Keso: Ett glas GW. ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 21 minuter sedan, skrev ellim63: ? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 28 minuter sedan, skrev hamnoi: Ahaa..! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd November 21, 2020 Dela Inlagd November 21, 2020 Förra året dök det upp nya thailändska craft beers var och varannan veckan men i år har jag inte sett något nytillskott förrän igår (förmodligen ytterligare ett Covid-offer) så givetvis slog jag till. Och inte stoppades jag av ett fånigt namn, en löjlig etikett, det pretentiösa påståendet om ”limited edition” eller ens att den benämndes Milkshake IPA. Full Moon Brewworks har, trots ett antal katastrofala öl, gjort de ikoniska Chalawan och Chatri. Ölen verkar vara så ny och/eller udda att den inte går att betygsätta på Untappd men jag gav den 4.0. Först tyckte jag den var värd 4.25 eller rent av 4.5 men sedan kom milkshakeeftersmaken och den påminde mig om min första milkshake efter min första tur på Lisebergsloopen tidigt 80-tal och den T&R-resan vill jag helst inte bli påmind om. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 21, 2020 Dela Inlagd November 21, 2020 En hel del... IMG_0739.MOV Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 21, 2020 Dela Inlagd November 21, 2020 I brist på altanbira får man nöja sig med en Macallan framför brasan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 21, 2020 Dela Inlagd November 21, 2020 Med konstant regn o släpa ut en 🐶 som avskyr regnet så behövs en värmare mellan varven. GlenMorangie såklart. Är inte på + idag efter att ha badat o klippt klor och tvingat ut henne i skitväder! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu