Peolito Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 (ändrad) 36 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Intressant! Utlåtande? Den finns inte via Bolaget misstänker jag....? Belgoklubben? Yes belgoklubben. God legat på romfat. Typ winter ale på 10% Ändrades Maj 23, 2020 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 25, 2020 Dela Inlagd Maj 25, 2020 En IPA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 26, 2020 Dela Inlagd Maj 26, 2020 Undrar om den här killen inte har nått nick på mpr som har med flygplan att göra? https://www.facebook.com/rune.bjorkegren.73 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 26, 2020 Dela Inlagd Maj 26, 2020 Blaskigt automatkaffe på jobbet. Men vädret går inte att klaga på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 26, 2020 Dela Inlagd Maj 26, 2020 Årets första på uteserveringen smakar mumma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 26, 2020 Dela Inlagd Maj 26, 2020 8 timmar sedan, skrev Soengsang: Undrar om den här killen inte har nått nick på mpr som har med flygplan att göra? https://www.facebook.com/rune.bjorkegren.73 En karl av rätta virket denne Rune PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 26, 2020 Dela Inlagd Maj 26, 2020 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 Visst är det fredag idag? Blir en lager från västkusten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 Är man pensionär kan man unna sig lite fredagsmys även på torsdagarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 Ja Peolito visst är det fredag! En frühlingsbier från mitt favoritbryggeri i Tyskland. En ofiltrerad pilsner som av någon anledning bara säljs på våren. Tillfälligt sortiment på bolaget, skynda att fynda! En för mig ny irländare som pinsamt nog bara finns på 37:a. Len och lättdrucken som de brukar vara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 Den säljs så, ungefär som oktoberfest ölen. Grymt bryggeri. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 46 minuter sedan, skrev 65Selander: Den säljs så, ungefär som oktoberfest ölen. Grymt bryggeri. Deras Vinterbock är fantastisk som julöl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 2 timmar sedan, skrev Fredman: Ja Peolito visst är det fredag! En frühlingsbier från mitt favoritbryggeri i Tyskland. En ofiltrerad pilsner som av någon anledning bara säljs på våren. Tillfälligt sortiment på bolaget, skynda att fynda! En för mig ny irländare som pinsamt nog bara finns på 37:a. Len och lättdrucken som de brukar vara. Tänkte väl att det var fredag 😄sitter och sväljer ner en belgisk Veteöl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 On 2020-05-23 at 10:10, skrev Atom: Min första favorit när jag förstod mig på IPA och frågan är om det inte fortfarande är världens bästa öl. Går ner väldigt lätt. En basic IPA med väldigt tam och ren IPA struktur. En lättdruken IPA som släcker törsten bra. Väldigt lik Twisted Thistle som är min favorit IPA, lite mer smak på den, men annars väldigt lika. Men det finns ju hur mycket god IPA som helst. Håller med om att efter att man smakat en god IPA smakar inte lager längre. Numera är det bara några få lager som jag dricker, de behöver vara lite mera smakrika nuförtiden. (Detta resonemang gäller inte i Thailand utan lager i norr för man ingen ordning på vätskebalansen). I sverige dricker jag gärna ofiltrerad lager. När man kör fulöl genom strumpan försvinner mycket karaktär. Likväl andra hemska smaker, vilka behöver försvinna för fulölen. Den ofiltrerade lagerölen måste hålla så bra kvalite så att den inte behöver strumpdöden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 Blev en real ale till lunchen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 (ändrad) En jävla fredag att vara länge! En riktigt god ale och en svart knapp! Ändrades Maj 29, 2020 av Fredman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 Polsk öl e i alla fall jäkligt god! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 En helt vanlig falcon på ett thaihak i estocolmo. Hur svårt kan det va. BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 Precis nyss, skrev smaland: En helt vanlig falcon på ett thaihak i estocolmo. Hur svårt kan det va. Åhh ciggen är slut 🚬 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 3 minuter sedan, skrev Rillex: Åhh ciggen är slut 🚬 Nope. Servicen är dålig här. Man får öl men ingen tar tomglas o skräp här. 555 BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 En rökvaktaröl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 Sparken såklart💪🏾 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 Paulaner så klart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 En belgare på 9,5% av typen Brown ale. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu