Peolito Inlagd April 11, 2020 Dela Inlagd April 11, 2020 Fortsätter med Lunchölen[emoji13]Skickat från min iPhone med TapatalkDragit några GT och känner mig småmysig.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 11, 2020 Dela Inlagd April 11, 2020 2 minuter sedan, skrev Peolito: Dragit några GT och känner mig småmysig. Skickat från min iPhone med Tapatalk Jag är helmysig.... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd April 11, 2020 Dela Inlagd April 11, 2020 Satan så ni super, det gillar jag ❤. Nu är finölen slut men detta funkar ju också. Handspriten är alltid med! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 11, 2020 Dela Inlagd April 11, 2020 5 minuter sedan, skrev IsaanWarrior: Satan så ni super, det gillar jag ❤. Nu är finölen slut men detta funkar ju också. Handspriten är alltid med! Hmmm lilla flarran med 75 på ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd April 11, 2020 Dela Inlagd April 11, 2020 Precis nyss, skrev Naam jai: Hmmm lilla flarran med 75 på ? Ja det är min handsprit som får följa med mig överallt i dessa oroliga tider 👍 Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 11, 2020 Dela Inlagd April 11, 2020 5 minuter sedan, skrev IsaanWarrior: Ja det är min handsprit som får följa med mig överallt i dessa oroliga tider 👍 Räcker gott att tvätta händerna när man sitter hemma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd April 11, 2020 Dela Inlagd April 11, 2020 19 minuter sedan, skrev M33: Räcker gott att tvätta händerna när man sitter hemma. Ja det vet jag väl men min flaska handsprit har jag koll på dygnet runt så den inte får fötter. Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 11, 2020 Dela Inlagd April 11, 2020 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 11, 2020 Dela Inlagd April 11, 2020 1 timme sedan, skrev IsaanWarrior: Ja det vet jag väl men min flaska handsprit har jag koll på dygnet runt så den inte får fötter. Sätt den inte i halsen bara 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 11, 2020 Dela Inlagd April 11, 2020 1 timme sedan, skrev M33: Räcker gott att tvätta händerna när man sitter hemma. Du är lyckligt lottad du hör jag. När jag kommer hem från affären med varor så ska de ställas upp på bordet och noga gnidas in med handsprit innan de får placeras där de hör hemma. Jag förstår visserligen hjärtat då hon tillhör riskgruppen men hur god är gurkan när den smakar handsprit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd April 11, 2020 Dela Inlagd April 11, 2020 14 minuter sedan, skrev Knasen: Sätt den inte i halsen bara 😉 Ja vem fan vet när fulölen tar slut...🤤😉 Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 11, 2020 Dela Inlagd April 11, 2020 35 minuter sedan, skrev Knasen: Du är lyckligt lottad du hör jag. När jag kommer hem från affären med varor så ska de ställas upp på bordet och noga gnidas in med handsprit innan de får placeras där de hör hemma. Jag förstår visserligen hjärtat då hon tillhör riskgruppen men hur god är gurkan när den smakar handsprit Gurkan och en lite kvätt Cola, mm, 😉. Ta hand om er. Stoneys. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Historiens längsta och segaste lunchöl hoho haha.God jul[emoji38]Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 9 minuter sedan, skrev B747: Historiens längsta och segaste lunchöl hoho haha.God jul Skickat från min iPhone med Tapatalk Skål på dig broder...heja Björklöven If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 1 minut sedan, skrev Arnold Layne: Skål på dig broder...heja Björklöven Skål gamle Arnold.Tänker tebax då vi hade kul hos sjöbusen Gotland i Khao Lak...... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 2 minuter sedan, skrev B747: Skål gamle Arnold.Tänker tebax då vi hade kul hos sjöbusen Gotland i Khao Lak...... Jag ochså If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Idag är det cola i glaset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 5 minuter sedan, skrev MickeN: Idag är det cola i glaset. Nu har coronan slagit till på allvar banne mig😂 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 4 minuter sedan, skrev B747: Nu har coronan slagit till på allvar banne mig😂 Yes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Smuttar på en La Trappe Isidor ofiltrerad och god.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 Igår, idag, imorgon. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 En mustig real ale på Oliver Twist till lunchen.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 Negroni! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 Kopplar av med en teppi stenbier. En quadrupel ale på 11.7% sitter fint efter jobbet. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 Den sitter som den ska, gott gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu