Knasen Inlagd April 9, 2020 Dela Inlagd April 9, 2020 8 minuter sedan, skrev hamnoi: En liten Glen för Glenn🥃 6 minuter sedan, skrev hamnoi: .. 5 minuter sedan, skrev hamnoi: . Redan fyllhicka? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 9, 2020 Dela Inlagd April 9, 2020 2 minuter sedan, skrev Knasen: Redan fyllhicka? Blev änna snurrigt🤣 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 9, 2020 Dela Inlagd April 9, 2020 Samtidigt som jag slog mig ned med favoritölen och en myra så kom solen fram. Det är så man kan bli religiös så här i påsktider. Kan det rent av vara ett tecken från gud? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd April 9, 2020 Dela Inlagd April 9, 2020 (ändrad) Att man är så törstig att man inte kan ta en bild på ett fullt glas [emoji481] vart 2 öl på Liljeholmen och lite tapas . Skickat från min iPhone med Tapatalk Ändrades April 9, 2020 av Rillex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 9, 2020 Dela Inlagd April 9, 2020 En rensare så man får bort allt aluminium slipdamm från strupen[emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 9, 2020 Dela Inlagd April 9, 2020 2 minuter sedan, skrev B747: En rensare så man får bort allt aluminium slipdamm från strupen Skickat från min iPhone med Tapatalk Snyggt med julpyntet kvar! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 9, 2020 Dela Inlagd April 9, 2020 1 minut sedan, skrev hamnoi: Snyggt med julpyntet kvar! Julen varar ju till påska. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 9, 2020 Dela Inlagd April 9, 2020 1 timme sedan, skrev B747: En rensare så man får bort allt aluminium slipdamm från strupen Skickat från min iPhone med Tapatalk Välkommen tillbaka till tråden bästa flygarn. Den är helt enkelt bättre med dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 9, 2020 Dela Inlagd April 9, 2020 33 minuter sedan, skrev Fredman: Välkommen tillbaka till tråden bästa flygarn. Den är helt enkelt bättre med dig! Tack så mycket min gode Fredman,och glad påsk till dig och dina kära. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd April 9, 2020 Dela Inlagd April 9, 2020 Det får bli lite gin idag efter 3 vita månader. Glad påsk Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 9, 2020 Dela Inlagd April 9, 2020 4 timmar sedan, skrev Rillex: Att man är så törstig att man inte kan ta en bild på ett fullt glas vart 2 öl på Liljeholmen och lite tapas . Skickat från min iPhone med Tapatalk Fusion är bra! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 Mest vatten o kaffe, men det ska det bli ändring på om några timmar! Tills dess... Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 Sällan har en öl varit mer välförtjänt. Oljat 30 kvadrat altan med tillhörande staket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 Japp, jag har en ny thailändsk favoritöl; 4.75 av 5 på Untappd. Känns dock ytterst tveksamt att kalla den thailändsk då den är bryggd av en etablerad amerikansk bryggare; dock på uppdrag av Bangkokbaserade The Brewing Project. Endast 119 Baht vilket får anses som ett fantastiskt pris för ett importerat superöl. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 Julebrygd som överlevt sen i julas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 Kollar om Peolito har gått hem. 😉 En Gänstaller Keller pils på Zumen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 Ren kärlek.. Sparken o Glenmorangie💖 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 4 timmar sedan, skrev hamnoi: Mest vatten o kaffe, men det ska det bli ändring på om några timmar! Tills dess... "Glad Pisk" som han brukade säga ! .-) Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 En Twisted thisle på ett mycket glest Bishops arms i Umeå med gumman[emoji41]Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 Premiär för rosésäsongen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 Börjar komma in i påskstämningen nu...skål & glad påsk till er alla! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 31 minuter sedan, skrev B747: En Twisted thisle på ett mycket glest Bishops arms i Umeå med gumman Skickat från min iPhone med Tapatalk Ryktet förekommer dig! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 Ryktet förekommer dig!Tror fan det!God jul på dig[emoji13]Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 Äggtoddy varm och god.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 10, 2020 Dela Inlagd April 10, 2020 Se på fan! Klockan slog ”irish”’idag med. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu