hamnoi Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 (ändrad) On 2020-01-08 at 07:59, skrev clion: En egenhändig Ginger Ale bestånde av 50 procent Sprait och 40 prosent vatten med klirr is 34 grader i skuggan 13.58 nu 40 45 i solen var tvungen och ta en air timma i sovrummet förut😰 Ginger ale o din blandning har nog inte så mycket gemensamt. Men du menar väl Gin o Tonic även fast blandningen blev något underlig, kanske gått i svetsarns procenträkningsklass😉 Ändrades Januari 9, 2020 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mats-oland-loei Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 skönt nu dricker man bira på saloon bar loei Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 Blir några GT innan kvällens utgång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 En GT innan maten skall man ha, tror det är lagstadgat? Vitt till löjrom är sedan gammalt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Januari 9, 2020 Dela Inlagd Januari 9, 2020 En lite väl stark GT på Miracle Lounge Suvarnaphumi Airport Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 10, 2020 Dela Inlagd Januari 10, 2020 En imperial... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 10, 2020 Dela Inlagd Januari 10, 2020 Dagens första bubbel... absolut inte den sista! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 10, 2020 Dela Inlagd Januari 10, 2020 Kan blir 2 polska i kväll! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 10, 2020 Dela Inlagd Januari 10, 2020 Fredagens lunch real ale.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 10, 2020 Dela Inlagd Januari 10, 2020 På Zumen och ölar.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 10, 2020 Dela Inlagd Januari 10, 2020 Husets bourbon och en pale ale. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 10, 2020 Dela Inlagd Januari 10, 2020 Där kom lite trevligt besök från Osborne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 10, 2020 Dela Inlagd Januari 10, 2020 En Bavaria... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 10, 2020 Dela Inlagd Januari 10, 2020 Bidde en herren pils ocksåSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 11, 2020 Dela Inlagd Januari 11, 2020 Tyskland vs Skottland där båda visar sig från sin bästa sida! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 11, 2020 Dela Inlagd Januari 11, 2020 Fryser lite så jag värmer mig med en Talisker.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 11, 2020 Dela Inlagd Januari 11, 2020 Blir en öl nu.... känns som att det blir en lång afton..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 11, 2020 Dela Inlagd Januari 11, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 11, 2020 Dela Inlagd Januari 11, 2020 3 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Blir en öl nu.... känns som att det blir en lång afton..... Är du hemma hos @M33 ? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 11, 2020 Dela Inlagd Januari 11, 2020 Finöl.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 11, 2020 Dela Inlagd Januari 11, 2020 54 minuter sedan, skrev Enis: Är du hemma hos @M33 ? Enis Nix inte denna gång 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 17, 2020 Dela Inlagd Januari 17, 2020 En favoritöl. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 17, 2020 Dela Inlagd Januari 17, 2020 (ändrad) Jamen även Kroaterna kan brygga öl. Lättare lager som säkert smakar bättre en varm dag i juli. Ändrades Januari 17, 2020 av Fredman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 17, 2020 Dela Inlagd Januari 17, 2020 2 timmar sedan, skrev Peolito: En favoritöl. Skickat från min iPhone med Tapatalk En jul utan Nisse Chouffe finns inte på kartan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Januari 17, 2020 Dela Inlagd Januari 17, 2020 En redig svart knapp. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu