Peolito Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 Lite sött på kvällskvisten.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 33 minuter sedan, skrev Peolito: Lite sött på kvällskvisten. Skickat från min iPhone med Tapatalk Den satt som en smäck i Köpenhamn när du bjöd! Har du provat Minttu än? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 Nu blir det svårt att bestämma sig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 13 minuter sedan, skrev Fredman: Nu blir det svårt att bestämma sig! Svårt? Ja, med vilken flaska man börja med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 3, 2019 Dela Inlagd Februari 3, 2019 Den satt som en smäck i Köpenhamn när du bjöd! Har du provat Minttu än? Nej den har jag glömt. Får köpa en pava.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 3, 2019 Dela Inlagd Februari 3, 2019 23 timmar sedan, skrev Atom: Då jag helt tröttnat på jobbet och på fullt allvar börjat fundera på att gå i pension i år, så tänkte jag att det är dags att börja dra ned på några av mina extravaganta vardagsvanor. Normalt köper jag 8 flaskor IPA varje lördag och då de snittar på 170 Baht så blir det 1,360 Baht. Jag startade idag en nedtrappningsprocess där jag bara köpte 4 flaskor IPA samt två stora flaskor Heineken och tjänade därmed runt 500 Baht; det blir ändå 25,000 Baht på ett år. Allteftersom får sedan importerad salami ersättas av Thai-German, fetaost av thailändsk plastost och oliver av tomater i vinäger; snus kan man ju göra själv och den australienska steken kan bytas ut mot hormoninducerad thailändsk kyckling i tillräckligt mycket chilimarinad för att man ska slippa smaken. Har någon ett vettigt jobb att erbjuda så blir det dock fler bilder på strumpfiltrerad kambodjansk finöl. Thailändsk plastost där går gränsen. Skippade fruktkorgen idag måste ha nått att släcka törsten med. I Sverige har det blivit IPA, APA och stout. Här ute i byn ser fruktkorgen ut så här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 3, 2019 Dela Inlagd Februari 3, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 3, 2019 Dela Inlagd Februari 3, 2019 En Wirre innan maten Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 Bubbel... men ingen bulgur så långt ögat når! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 5, 2019 Dela Inlagd Februari 5, 2019 Nam ooj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 5, 2019 Dela Inlagd Februari 5, 2019 (ändrad) Ligger o smaskar Tongja & Makan H2o att dricka framför burken fotboll Allöy Ändrades Februari 5, 2019 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Februari 6, 2019 Dela Inlagd Februari 6, 2019 (ändrad) Konstaterar att jag just denna dag har arbetat för samma företag i 24 år. Tjejerna här tappar hakan när jag berättar det. Många har typ 24 timmar i snitt på sina arbetsplatser... Ändrades Februari 6, 2019 av Abercrombie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 8, 2019 Dela Inlagd Februari 8, 2019 En system Bira 😜 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Februari 8, 2019 Dela Inlagd Februari 8, 2019 50 minuter sedan, skrev svampen: En system Bira 😜 Har du saknat dom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 8, 2019 Dela Inlagd Februari 8, 2019 Så blev det äntligen fredag och vilket startfält, Loretto vs Jonsered! Den ena godare än den andra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Februari 8, 2019 Dela Inlagd Februari 8, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 8, 2019 Dela Inlagd Februari 8, 2019 En Oppigårds...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 8, 2019 Dela Inlagd Februari 8, 2019 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 8, 2019 Dela Inlagd Februari 8, 2019 En jäger får avsluta arbetsveckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 8, 2019 Dela Inlagd Februari 8, 2019 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 9, 2019 Dela Inlagd Februari 9, 2019 Kollar in Peolitos stamhak med Kellerbier/Brauerei Herrmann Ampferbach på Zum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 9, 2019 Dela Inlagd Februari 9, 2019 Sänker en val idag (whale). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 9, 2019 Dela Inlagd Februari 9, 2019 En Paulaner som efterrätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 9, 2019 Dela Inlagd Februari 9, 2019 Var snurrig i kupan igår så jag tog det lugnt. Ska på ölprovning idag och värmer upp organen med en GT. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 9, 2019 Dela Inlagd Februari 9, 2019 Hemma och laddar för travet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu