hamnoi Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 6 minuter sedan, skrev B747: Jag klunkar TALISKER! Har du porslinsögon Skickat från min iPhone med Tapatalk T-dojja,hb och soja i den flarran tippar jag på Har guldmunken hittat hem än? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 T-dojja,hb och soja i den flarran tippar jag på Har guldmunken hittat hem än? Scchuu.[emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 Vi som känner dig vet ju att fulfyllt den flaskan med Hong Thong! Förövrigt känner du igen skillnad på det ändå Stålis! [emoji109]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Gå på sängen sörllänning.Huva vad du svamlar.Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 1 minut sedan, skrev B747: Scchuu. Skickat från min iPhone med Tapatalk Ok konjak heter det ju i norrland, men man rapar så dj efter åt HUVA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 Bärs på Bishops.Gumman dricker det Wuttan kör med hahaha.Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 1 minut sedan, skrev B747: Gå på sängen sörllänning.Huva vad du svamlar. Skickat från min iPhone med Tapatalk Ja desssa svammliga sörlänningar vad ska vi göra med dom, skicka dom till Norge vore en bra ide Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 En LIIT på Hooters. Mackan lär väl komma i sina björn borg stringkalsonger nu! [emoji182]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 3 minuter sedan, skrev wUThai: En LIIT på Hooters. Mackan lär väl komma i sina björn borg stringkalsonger nu! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Så jävla varmt där så annat än string kan man ju inte ha på sig!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 Ett litet tillägg bara! Skickade tillbaks min LIIT och sa att jag inte beställt en cola. Fick en ny den var märkbart bättre. Hooters i Pattaya suget Hong Thong! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 En LIIT på Hooters. Mackan lär väl komma i sina björn borg stringkalsonger nu! [emoji182]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Ha det så gott där nere nu din paltnacke.[emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nong Bua Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 Ett glas rödvin, Chill Out heter det visst. Helt ok till priset jag betalade på Bordershopen i Puttgarden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 25 minuter sedan, skrev wUThai: Ett litet tillägg bara! Skickade tillbaks min LIIT och sa att jag inte beställt en cola. Fick en ny den var märkbart bättre. Hooters i Pattaya suget Hong Thong! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk De blandar bara 4-5cl sprit... men lime är de inte snåla med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 Ett skitställe som jag aldrig kommer besöka igen! Frugan sa till dom att dom att det är sämsta Hooters i Thailand som hon besökt och att dom borde gå en kurs i Bangkok! Inte ett öre dricks och det kommer inte bli ett enda återbesök där! Som dag och natt mot Hooters på Nana! Sitter i en sunkbar nu och spelade biljard med grabben. Han hade lite oflyt mot pappa, när låten Desposito började spelas så bad han oss,... typ dra åt helvete och gick tillbaks till hotellet! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 (ändrad) 10 minuter sedan, skrev wUThai: Ett skitställe som jag aldrig kommer besöka igen! Frugan sa till dom att dom att det är sämsta Hooters i Thailand som hon besökt och att dom borde gå en kurs i Bangkok! Inte ett öre dricks och det kommer inte bli ett enda återbesök där! Som dag och natt mot Hooters på Nana! Sitter i en sunkbar nu och spelade biljard med grabben. Han hade lite oflyt mot pappa, när låten Desposito började spelas så bad han oss,... typ dra åt helvete och gick tillbaks till hotellet! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Hooters Nana är lika rötet nu, ska du ha lite kvalité får du dra ner till charterparadiset Sitter ni på en bar med massage på höger sida? Ja från ditt kort räknat, vänster om du står på utsidan haha. Ändrades Augusti 4, 2017 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 Hittade en whisky att bota ryggen med.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 Hittade en whisky att bota ryggen med.Skickat från min iPhone med Tapatalk Eller njurarna efter Bamberg resan he he.[emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 Eller njurarna efter Bamberg resan he he.[emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk Ja fy fanken heheSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 Sen start men en stark sådan. Norrland vs Irland och det är en hård kamp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 49 minuter sedan, skrev hamnoi: Hooters Nana är lika rötet nu, ska du ha lite kvalité får du dra ner till charterparadiset Sitter ni på en bar med massage på höger sida? Ja från ditt kort räknat, vänster om du står på utsidan haha. Herregud! Inventarien har redan satt listan. O de som var med vet att favoriterna slutat 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 1 minut sedan, skrev Nilsson68: Herregud! Inventarien har redan satt listan. O de som var med vet att favoriterna slutat 😊 Que? mig veterligen så var jag den enda som var med juggen på samtliga Hooters. Och bäst/snyggast brudar har dom i Phuket. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 2 minuter sedan, skrev hamnoi: Que? mig veterligen så var jag den enda som var med juggen på samtliga Hooters. Och bäst/snyggast brudar har dom i Phuket. Bäst? I sängen? . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 7 minuter sedan, skrev hamnoi: Que? mig veterligen så var jag den enda som var med juggen på samtliga Hooters. Och bäst/snyggast brudar har dom i Phuket. Det var det jag menade 😊Favoriterna har slutat på bästa stället. Så sitter whuttan o sucktar på andra sorteringen. 😊 Blev ett stopp i April. Söt jaws iallafall 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 Skulle plocka in typ 10h kvalificerad övertid i morgon men får inte loss sakerna jag behöver på FHS. Slösar på malt istället. Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 GT Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 4 minuter sedan, skrev Tallviking: GT Ingen lime eller gurka? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu