B747 Inlagd Juli 27, 2017 Dela Inlagd Juli 27, 2017 En liten brandy som jag fick av en kompis för 20 min.svetsjobb.[emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 Jaha så börjar det igen... en skummande veteöl och en svart knapp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 Kung och Rosé manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 en Gin å Tonic, med ekologisk persilja från Åhus, nyskördad Svartpeppar, Madagaskar saffran, Chilenska selleristjälkar och Eldorado Tonic! Smaskens! Denna Ginen är hyfsad! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 Man tager vad man haver Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 Lite problem med tapatalk. In i dimman. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 Ett svalt glas rose, lillfingret i givakt såklart.. Tack för att vi finns! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 (ändrad) Dricker Campo Viejo och följer livebrottningarna i UEM Sarajevo via webben, Sverige har en i final + 1 i bronsmatch Ändrades Juli 28, 2017 av Cavemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 1 minut sedan, skrev ellim63: Ett svalt glas rose, lillfingret i givakt såklart.. Tack för att vi finns! Så ska det se ut, blir tårögd när jag ser detta. Skål min vän Tack för att du och din fru finns. Världen vore inte lika god utan er. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 6 minuter sedan, skrev Peolito: Lite problem med tapatalk. In i dimman. TT är tydligen avpoleterat av Kingsen. Går inte logga in på MPR ☹ . Ni ser ut att njuta bra där. Spar på krafterna 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 Hade tänkt vänta med den här men suget blev för stort. Den är helt ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 15 minuter sedan, skrev Bibben: Så ska det se ut, blir tårögd när jag ser detta. Skål min vän Tack för att du och din fru finns. Världen vore inte lika god utan er. Pusspåre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 nu blir nog @Boa52 sugen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 29, 2017 Dela Inlagd Juli 29, 2017 Firar att det är 62 dagar kvar till semestern #Löwenbrau Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 29, 2017 Dela Inlagd Juli 29, 2017 Inte mycket man kunnat dricka här uppe i byn pga att man mått som ett ass! Idag har jag faktiskt druckit en hel Leo! Breezer funkar bäst att dricka för tillfället! Men jag börja saktligen komma i form igen! 👊 Whoop! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 29, 2017 Dela Inlagd Juli 29, 2017 Bra start på travet, firar med en öl och hoppas att det fortsätter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 29, 2017 Dela Inlagd Juli 29, 2017 (ändrad) Prosecco, min tjej tycker det är bättre att odla Sallad i balkong lådorna en att ha blommor så man får kompromissa Ändrades Juli 29, 2017 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 29, 2017 Dela Inlagd Juli 29, 2017 11 minuter sedan, skrev Mankan: Prosecco, min tjej tycker det är bättre att odla Sallad i balkong lådorna en att ha blommor så man får kompromissa Skål Mankan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 29, 2017 Dela Inlagd Juli 29, 2017 1 minut sedan, skrev ellim63: Skål Mankan! Skål kompis Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 29, 2017 Dela Inlagd Juli 29, 2017 med MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 29, 2017 Dela Inlagd Juli 29, 2017 tjing tjing enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juli 29, 2017 Dela Inlagd Juli 29, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 29, 2017 Dela Inlagd Juli 29, 2017 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 30, 2017 Dela Inlagd Juli 30, 2017 On 2017-07-29 at 13:33, skrev 65Selander: Firar att det är 62 dagar kvar till semestern #Löwenbrau Gratulerar, .....men det var en sen semester....bär det av till Thailand? Nu kör vi en whisky..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 30, 2017 Dela Inlagd Juli 30, 2017 Tinker Tailor Soldier Spy.............och så kör vi ett glas rött......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu