65Selander Inlagd Juni 17, 2017 Dela Inlagd Juni 17, 2017 3 timmar sedan, skrev MickeN: En veteöl på uteserveringen. En av världens älsta bryggerie, grym Weißen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 17, 2017 Dela Inlagd Juni 17, 2017 Nu får det bli en Bishops Finger (Hade ju önskat att Mr Chang, Raffe å de andra djuren kunde vara här.....) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 17, 2017 Dela Inlagd Juni 17, 2017 Nu får det bli en Bishops Finger (Hade ju önskat att Mr Chang, Raffe å de andra djuren kunde vara här.....) Bishops finger = Nuns delight Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 17, 2017 Dela Inlagd Juni 17, 2017 En kvälls "drum" Skickat från min iPhone med Tapatalk Hehe fel bild. Borde ligga i frugan jobbar typ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 17, 2017 Dela Inlagd Juni 17, 2017 Import öl e gott! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 17, 2017 Dela Inlagd Juni 17, 2017 Whisky är gott.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 17, 2017 Dela Inlagd Juni 17, 2017 Dränker ATG med en svarting, höll på i 20 minuter att få in raden, gick inte. Gjorde en tvilling i andra avdelningen som inte gick att spela, 2800kr hej då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 17, 2017 Dela Inlagd Juni 17, 2017 28 minuter sedan, skrev Peolito: Whisky är gott. Skickat från min iPhone med Tapatalk Jo, den är fin den! Nu ett glas rött ute, tillsammans med en fyrbent..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 17, 2017 Dela Inlagd Juni 17, 2017 Nu plockas de finare varorna fram.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 17, 2017 Dela Inlagd Juni 17, 2017 (ändrad) Provade en Clion öl nyss, en "KUNG", får väl säga att den smakade lite urvattnat och för en spänn eller så mer, får man en bättre smakupplevelse, tycker jag. Men smaken är som baken, kladdig! (delad... skulle det varit). Ångrar inte att jag testade KUNG, och tar nog gärna emot en om nån bjuder, och jag har slut på öl. MVH Tommy Ändrades Juni 17, 2017 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 17, 2017 Dela Inlagd Juni 17, 2017 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 18, 2017 Dela Inlagd Juni 18, 2017 En morgonpilsner hos den trevlige Gotland.Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 18, 2017 Dela Inlagd Juni 18, 2017 12 minuter sedan, skrev B747: En morgonpilsner hos den trevlige Gotland. Skickat från min iPhone med Tapatalk En, tycker jag ser fyra flaskor? Hade gärna vart där..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 18, 2017 Dela Inlagd Juni 18, 2017 Jag håller mig till denna tråd.Vi stoppade på fina Bangsak beach för lite lunch med lunchöl givetvis.Gumman får köra motobajken he he.Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 18, 2017 Dela Inlagd Juni 18, 2017 1 timme sedan, skrev B747: En morgonpilsner hos den trevlige Gotland. Skickat från min iPhone med Tapatalk Ser ingen svartvinbärs-brämpa Flygis ...har ni redan bälgat i er den ... eller spar ni det göttaste till sist If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 18, 2017 Dela Inlagd Juni 18, 2017 En, tycker jag ser fyra flaskor? Hade gärna vart där..... Det hade varit skoj att träffas igen[emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 18, 2017 Dela Inlagd Juni 18, 2017 Ser ingen svartvinbärs-brämpa Flygis ...har ni redan bälgat i er den ... eller spar ni det göttaste till sist [emoji3] Gotland har druckit upp allt redan.[emoji31]Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 18, 2017 Dela Inlagd Juni 18, 2017 Jag håller mig till denna tråd.Vi stoppade på fina Bangsak beach för lite lunch med lunchöl givetvis.Gumman får köra motobajken he he.Skickat från min iPhone med Tapatalk Du ser ju pigg ut [emoji106] Var det lugnt igår?Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 18, 2017 Dela Inlagd Juni 18, 2017 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 18, 2017 Dela Inlagd Juni 18, 2017 Huva vilket slitgöra det är att tvinga i sig öl på stranden ha ha.Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 18, 2017 Dela Inlagd Juni 18, 2017 Du ser ju pigg ut [emoji106] Var det lugnt igår?Skickat från min iPhone med Tapatalk Svar NEJ.Det finns ju botemedel utanför våran bungalow he he.Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Juni 18, 2017 Dela Inlagd Juni 18, 2017 38 minuter sedan, skrev B747: Huva vilket slitgöra det är att tvinga i sig öl på stranden ha ha. Skickat från min iPhone med Tapatalk Titanlevern är satt i arbete😎🍻🍺 Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 18, 2017 Dela Inlagd Juni 18, 2017 Kl är 15 en söndag. Då får det bli en vodka russian.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 18, 2017 Dela Inlagd Juni 18, 2017 En iskall och syrlig efter gräsklippningen i värmen ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 18, 2017 Dela Inlagd Juni 18, 2017 Provar en CassSkickat från min SM-J320FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu