ellim63 Inlagd Juni 11, 2017 Dela Inlagd Juni 11, 2017 1 timme sedan, skrev Bibben: Kaffe, laddar upp för att se när Felix, Ferrari och Rossi ska vinna idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 11, 2017 Dela Inlagd Juni 11, 2017 Första alkoholen på exakt 3 mån.Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 11, 2017 Dela Inlagd Juni 11, 2017 Det blir några kalla på detta för många mpr gubbs välkända hotell.Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 11, 2017 Dela Inlagd Juni 11, 2017 Nu börjar det svänga... Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 11, 2017 Dela Inlagd Juni 11, 2017 Det blir några kalla på detta för många mpr gubbs välkända hotell.Skickat från min iPhone med Tapatalk Bättre på beachen. Kokosnöten han jag dricka upp. Men kanske en wirre ikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 11, 2017 Dela Inlagd Juni 11, 2017 Bättre på beachen. Kokosnöten han jag dricka upp. Men kanske en wirre ikväll Vars är du min polare?Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 11, 2017 Dela Inlagd Juni 11, 2017 Vars är du min polare?Skickat från min iPhone med Tapatalk Pattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 11, 2017 Dela Inlagd Juni 11, 2017 16 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Pattis Badtunnan drar igång om 30 min! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 11, 2017 Dela Inlagd Juni 11, 2017 Badtunnan drar igång om 30 min! Vettefan om jag orkar ta mig dit. Så jävla mätt så jag spyr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 11, 2017 Dela Inlagd Juni 11, 2017 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Vettefan om jag orkar ta mig dit. Så jävla mätt så jag spyr Du skall inte äta där... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 11, 2017 Dela Inlagd Juni 11, 2017 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 11, 2017 Dela Inlagd Juni 11, 2017 Lite go slisk för o få ner sötsuget liteSkickat från min SM-J320FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juni 14, 2017 Dela Inlagd Juni 14, 2017 Nu börjar förrådet av den skattebefriade biran ta slut, så nu fick det bli en dyr fulöl igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 14, 2017 Dela Inlagd Juni 14, 2017 Nu börjar förrådet av den skattebefriade biran ta slut, så nu fick det bli en dyr fulöl igen [emoji3] Var glad så länge du har tillåtelse att dricka för chefen!Skickat från min SM-J320FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juni 14, 2017 Dela Inlagd Juni 14, 2017 1 minut sedan, skrev L64: Var glad så länge du har tillåtelse att dricka för chefen! Skickat från min SM-J320FN via Tapatalk Ska ju jobba de två nästkommande helgerna och då även midsommar, så hon har lite överseende Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 14, 2017 Dela Inlagd Juni 14, 2017 Ska ju jobba de två nästkommande helgerna och då även midsommar, så hon har lite överseende [emoji4] Gött o höra gubbe att du inte Fridolfar 100% som en del andra [emoji106] Är man bjuden eller? [emoji7] Skickat från min SM-J320FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juni 14, 2017 Dela Inlagd Juni 14, 2017 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev L64: Gött o höra gubbe att du inte Fridolfar 100% som en del andra Är man bjuden eller? Skickat från min SM-J320FN via Tapatalk Självklart Ändrades Juni 14, 2017 av Knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 14, 2017 Dela Inlagd Juni 14, 2017 Självklart [emoji4] Härligt! Fri fuldryck?Kanske göra en clirre nu?Skickat från min SM-J320FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juni 14, 2017 Dela Inlagd Juni 14, 2017 5 minuter sedan, skrev L64: Härligt! Fri fuldryck? Kanske göra en clirre nu? Skickat från min SM-J320FN via Tapatalk Hmm, av bildkvaliteten att döma skulle jag nog snarare säga att du gör en svampen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 14, 2017 Dela Inlagd Juni 14, 2017 Hmm, av bildkvaliteten att döma skulle jag nog snarare säga att du gör en svampen haha, tänkte de samma när jag såg bilden men jag kan iaf skylla på sämre mobil för tillfället eftersom det fick bli en ny sämre när jag lyckades spräcka fronten på orginalet.. [emoji3] Sen e de inte alltid lätt att fota mörkt i mörka lokaler hahaSkickat från min SM-J320FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juni 14, 2017 Dela Inlagd Juni 14, 2017 1 minut sedan, skrev L64: haha, tänkte de samma när jag såg bilden men jag kan iaf skylla på sämre mobil för tillfället eftersom det fick bli en ny sämre när jag lyckades spräcka fronten på orginalet.. Sen e de inte alltid lätt att fota mörkt i mörka lokaler haha Skickat från min SM-J320FN via Tapatalk Hehe, ramla inte av pallen nu bara om du gör en clirre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 14, 2017 Dela Inlagd Juni 14, 2017 Nu dränker jag livets bekymmer i alkohol..... ... efter att ha slängt alla skattepengar på en sketen kartong... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 15, 2017 Dela Inlagd Juni 15, 2017 Laddar med en AltanBira sen ska gräset klippas Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 15, 2017 Dela Inlagd Juni 15, 2017 Slank ner en GT. En kaffe till efterrätt. Lite Jameson i den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 15, 2017 Dela Inlagd Juni 15, 2017 BärsSkickat från min A0001 via Tapatalk manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu