Peolito Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Vilken jävla lång dag! Jobb och sen shopping med frugan och grabben! Så nu shoppade jag med! IMAG0089.jpg Och till det blir det.. IMAG0091.jpg Tjåck dii! Skickat från min HTC One_M8 Yngsta grabben kör hardline som en dåre just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Blir en belgisk afton. Givits. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Sudden byte av det goda [emoji6] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Whoop! Skickat från min HTC One_M8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Ingen idé att slösa en gran cru på chips men en petit chablis duger väl som slödrick. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 tredje glaset wirre och nu börjar synfältet smalna av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 En smoothie som ser vidrig ut pga Spirulina men kaffet är gott och vackert som alltid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Vi testar sortimentet Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Whoop! IMAG0095.jpg Skickat från min HTC One_M8 Grym Bild! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Man måste ju variera sig så idag fick det bli brittiskt. London vs Dublin och det är fördel London. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Fortsätter min belgiska våg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Ser väl tjeck ut? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Lite Rom att värma sig med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Lite Rom att värma sig med.ImageUploadedByMaipenrai1426956307.939612.jpg Man borde hälsa på hos dig nån gång he he.Du dricker inte direkt något rävpiss. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 UjUj...Chimay är ju inte drickbart om du inte har dåliga smaklökar....smakar ju f-n.....kan ju inte kallas öl,,,,,,,,,,,,kattpiss e nog närmast.....provat en gång o aldrig mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Ja då fortsätter vi visst... Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Blev fan inte mer än två ynka glas igår. Idag får vi fan öka! Whoop! Skickat från min HTC One_M8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Ja då fortsätter vi visst... Skickat från min iPhone med Tapatalk Hemma hos LP ser jag.Har han lagt sig i badkaret för att dricka eller PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 UjUj...Chimay är ju inte drickbart om du inte har dåliga smaklökar.smakar ju f-n..kan ju inte kallas öl,,,,,,,,,,,,kattpiss e nog närmast..provat en gång o aldrig mer. Håller inte med dig alls. Men smaken är ju som baken och tur är väl det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Kaffe & cognac. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 UjUj...Chimay är ju inte drickbart om du inte har dåliga smaklökar.smakar ju f-n..kan ju inte kallas öl,,,,,,,,,,,,kattpiss e nog närmast..provat en gång o aldrig mer. Och Duvel är fan inte bättre. Fick en låda för ett par år sen, och nej jag hällde inte ut dem i vasken men jag var fan tvungen att skölja ner dem med lite kvalitetsöl. dvs Sofiero... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Och Duvel är fan inte bättre. Fick en låda för ett par år sen, och nej jag hällde inte ut dem i vasken men jag var fan tvungen att skölja ner dem med lite kvalitetsöl. dvs Sofiero...[/ Sofiero kan jag inte dricka smakar sämre än kolsyrat vatten. Håller mig till sådant jag gillar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Riktigt alkisöl! Så gott det är! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Riktigt alkisöl! Så gott det är! Duvel är inget alkisöl, det kostar drygt dubbelt mot kvalitetsölet Sofiero... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu