Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

18 minuter sedan, skrev B747:

Dax för lite single malt efter besöket på den lokala thaien.emoji106.pngae2e37230f15d70ea8dc6423ccca0416.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Gör du rätt i! Skål bröder och systrar!

 

IMG_6182.thumb.JPG.6a4cddb6bfa9b724c439033bb99b65d5.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 41,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4160

  • B747

    2364

  • MickeN

    1982

  • Enis

    1904

20 minuter sedan, skrev Boa52:

Inget bra av dej, drick du dina 5,2 men ljug nte, Fyllskale sörläning

Ljuger aldrig, fråga de som känner mig. 

 

Du svamlar däremot okontrollerat, utan nån kontakt med världen/verkligheten/mänskligheten.

 

Släpp dunken och besök rehab är mitt tips.

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev wUThai:

Vad är det jag ska se då? Risfält finns överallt i Thailand. emoji4.png

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

Du är så full så du ser inget, Finns mycket att se men är man intreserad av att supa ser man inget, det förstår du också

Link to comment
Dela på andra sajter

Du är så full så du ser inget, Finns mycket att se men är man intreserad av att supa ser man inget, det förstår du också
Som vadå? Sånt här skit menar du?


283339cbc63879712da5d383fcb00018.jpg

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Bibben:

Ljuger aldrig, fråga de som känner mig. 

 

Du svamlar däremot okontrollerat, utan nån kontakt med världen/verkligheten/mänskligheten.

 

Släpp dunken och besök rehab är mitt tips.

 

 

Som jag sett här på forumet ljuger du hela tiden, Du skrev jag dricker inte nu ??? Sen 5,2 öl. Tror inte

på dej ett ögonblivk. Du bara kör med dunken men du vet att jag dricker inte starksprit, fattar du

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Som jag sett här på forumet ljuger du hela tiden, Du skrev jag dricker inte nu ??? Sen 5,2 öl. Tror inte

på dej ett ögonblivk. Du bara kör med dunken men du vet att jag dricker inte starksprit, fattar du

Vi förstår. Ingen starksprit  (mer än 80 %).

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev wUThai:

Som vadå? Sånt här skit menar du?


283339cbc63879712da5d383fcb00018.jpg

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

Det där är ju inte skit utan en höna, sörlänningar Huva

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Boa52:

Du är så full så du ser inget, Finns mycket att se men är man intreserad av att supa ser man inget, det förstår du också

Nä, du är full av din dunk. Tror inte längre på att du varit i Thailand, omöjligt att du träffa din fru efter två timmar, lika omöjligt att du kan vara där och trivas nykter, en omöjlig ekvation (matte, googla). 

Du har hittills aldrig postat en enda bild så allt du skriver är en lögn, skäms på dig!!!

Tror inte ens att du är en lappjävel, tror du är en smålänning, så snål med sanningen som du är.

 

Logga ur och kom aldrig tillbaka är Dr Phils advice :)

You're busted.

 

 

 

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Bibben:

Nä, du är full av din dunk. Tror inte längre på att du varit i Thailand, omöjligt att du träffa din fru efter två timmar, lika omöjligt att du kan vara där och trivas nykter, en omöjlig ekvation (matte, googla). 

Du har hittills aldrig postat en enda bild så allt du skriver är en lögn, skäms på dig!!!

Tror inte ens att du är en lappjävel, tror du är en smålänning, så snål med sanningen som du är.

 

Logga ur och kom aldrig tillbaka är Dr Phils advice :)

You're busted.

 

 

 

 

 

Har postat bilder både från Thailand och från Tavelsjö det gjäller att vara nykter så man kommer ihåg det man sett

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Boa52:

Du skrev jag dricker inte nu

Ja, det stämde när jag skrev det för några dagar sen, nu dricker jag, men du har ju supit bort all tidsuppfattning så du förstår ej sånt.

6 minuter sedan, skrev Boa52:

Du bara kör med dunken men du vet att jag dricker inte starksprit, fattar du

Nä, jag vet med 100% säkerhet att du bara dricker mängder med starksprit, annars kan man inte vara så korkad, enkel logik.

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Boa52:

Har postat bilder både från Thailand och från Tavelsjö det gjäller att vara nykter så man kommer ihåg det man sett

Jaha. Så går det att göra. Trodde att det var det kameran var tillför. Så att det går att se på bilder dagarna efteråt.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Har postat bilder både från Thailand och från Tavelsjö det gjäller att vara nykter så man kommer ihåg det man sett

 

Nej det har du inte, inte en enda bild har du postat här. Posta igen isf... nä, det kan du inte, för det finns inga.

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Bibben:

 

Nej det har du inte, inte en enda bild har du postat här. Posta igen isf... nä, det kan du inte, för det finns inga.

 

 

Du måsre vara full hela tiden, har lagt in många bilder på mej och Thailand. Kolla en Aug 8 dagens bild

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Boa52:

Du måsre vara full hela tiden, har lagt in många bilder på mej och Thailand. Kolla en Aug 8 dagens bild

Nej, tänker inte kolla nåt som är en lögn, lägg in dem NU och HÄR! 

Annars är du en simpel lögnare.

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Bibben:

Nej, tänker inte kolla nåt som är en lögn, lägg in dem NU och HÄR! 

Annars är du en simpel lögnare.

 

Du är en sörlännig, kan inte kolla nåt utan ska ha serverat allt på ett fat. Varför ska jag visa foton

till dej nu som jag redan visat på MPR.Enkelt för en nykter människa att kolla Aug 8 Dagens bild

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Har man tanken att man vill kröka varför int sätta sej i garaget och dricka sej full, billigare. Vill man ha bättre  

värme åker man till Thai och är finns jättemycket att se om man är nykter. Åka dit för att supa, sörlänningar.Huva

Det finns även Norrlänningar som vill supa.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Boa52:

Du måsre vara full hela tiden, har lagt in många bilder på mej och Thailand. Kolla en Aug 8 dagens bild

Jag har letat och letat,dock utan resultat.Bullshit kallas det för dit troll.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev B747:

Det finns även Norrlänningar som vill supa.

inte fan tror jag att du åker 12 tim i flyg för att supa, som jag skrev förut det kan man göra i garaget

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Boa52:

inte fan tror jag att du åker 12 tim i flyg för att supa, som jag skrev förut det kan man göra i garaget

Först super jag i 12 timmar på flyget.Sedan när jag har landat så super jag under mina 5 veckors semester.HUVA.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev B747:

Först super jag i 12 timmar på flyget.Sedan när jag har landat så super jag under mina 5 veckors semester.HUVA.

Sedan har du semester från superiet några veckor för att sedan bygga upp formen och övningssuper tills nästa semester.

Link to comment
Dela på andra sajter

Boa! Jag såg faktiskt några bilder tidigare. Så du e inte ett troll. Kan du vara vänlig och delge utomhus biljard mm igen.
Mvh
Nilsson

Tapatalkat

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev B747:

Först super jag i 12 timmar på flyget.Sedan när jag har landat så super jag under mina 5 veckors semester.HUVA.

Varför åka till Thai och supa, konstigt. Åke jag till ett annat land vill jag se lite av landet, full då är man ju inte med

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...