Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

  • Svar 41,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4160

  • B747

    2364

  • MickeN

    1982

  • Enis

    1904

6 minuter sedan, skrev Bibben:

Kör en 5.2 diet nu...

 

 

Precis nyss, skrev Boa52:

du drack ju inte alcohol nu:sure:

5.2 % diet 

55555555

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Boa52:

du drack ju inte alcohol nu:sure:

Nä, just det, men nu dricker jag 5.2% öl (som HH också försöker förklara för dig).

 

Hur många dunkar har du fått i dig idag då?

Vet du skillnad på presens och imperfekt?

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Inte många altanbira kvar i år så det är bäst att man håller sig till de goda. Här tillsammans med en Pastis.

IMG_9484.thumb.JPG.a378c74add0676a91d080461cc627156.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Bibben:

Nä, just det, men nu dricker jag 5.2% öl (som HH också försöker förklara för dig).

 

Hur många dunkar har du fått i dig idag då?

Vet du skillnad på presens och imperfekt?

 

Du är en sörlännig huva. Du vet nog inte vad du gör. Vad förklarde HH för mej att du dricker 5,2 öl

För mej är det Starköl du skrev dricker inte nu. Bara när jag var i Thai och det du och Chang drack

på era bilder räcker för mej flera år

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Boa52:

Du är en sörlännig huva. Du vet nog inte vad du gör. Vad förklarde HH för mej att du dricker 5,2 öl

För mej är det Starköl du skrev dricker inte nu. Bara när jag var i Thai och det du och Chang drack

på era bilder räcker för mej flera år

Citerar mej själv. Jag åker inte på semester eller till vårt hus i Thailand för att supa. Vilken upplevelse

har ni kvar Chang och Bibben efter ha supit hela semestern, resan

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag dricker inget just nu, vill ju inte bli avstängd för att skriva nåt som inte har nåt med Thailand att göra igen...

Men Noterade nyss att mitt lokala alkoholmonopol fått in Tiger, har blivit en sån och ett par LEO!!! (Thailändskt relaterat!!!).

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Boa52:

Bara när jag var i Thai och det du och Chang drack

på era bilder räcker för mej flera år

 

Fake news.

 

PS, ska du googla så var det engelska.

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Citerar mej själv. Jag åker inte på semester eller till vårt hus i Thailand för att supa. Vilken upplevelse
har ni kvar Chang och Bibben efter ha supit hela semestern, resan
Kan ju bara vara en inbiten renjägare som står ut i Thailand utan att kröka! Klart som fan man åker till Thailand för att kröka! Vad fan ska man där och göra annars?

Du är ju värre än en sörlänning!


Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Bibben:

 

Fake news.

 

PS, ska du googla så var det engelska.

 

Inget bra av dej, drick du dina 5,2 men ljug nte, Fyllskale sörläning

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev Boa52:

Du är en sörlännig huva. Du vet nog inte vad du gör. Vad förklarde HH för mej att du dricker 5,2 öl

För mej är det Starköl du skrev dricker inte nu. Bara när jag var i Thai och det du och Chang drack

på era bilder räcker för mej flera år

Huva hur du uttrycker dig.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dax för lite single malt efter besöket på den lokala thaien.[emoji106]ae2e37230f15d70ea8dc6423ccca0416.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Nilsson68:

Nu e de jobbigt! Var kan man köpa lexikon?

Tapatalkat
 

Svampen säljer kodnycklar har jag hört.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev wUThai:

Kan ju bara vara en inbiten renjägare som står ut i Thailand utan att kröka! Klart som fan man åker till Thailand för att kröka! Vad fan ska man där och göra annars?

Du är ju värre än en sörlänning!


Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

Har man tanken att man vill kröka varför int sätta sej i garaget och dricka sej full, billigare. Vill man ha bättre  

värme åker man till Thai och är finns jättemycket att se om man är nykter. Åka dit för att supa, sörlänningar.Huva

Link to comment
Dela på andra sajter

Har man tanken att man vill kröka varför int sätta sej i garaget och dricka sej full, billigare. Vill man ha bättre  
värme åker man till Thai och är finns jättemycket att se om man är nykter. Åka dit för att supa, sörlänningar.Huva
Exakt vad är det som så intressant i den yxbyn som du huserar i då? Lao Khao dunkarna? [emoji4]

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev wUThai:

Exakt vad är det som så intressant i den yxbyn som du huserar i då? Lao Khao dunkarna? emoji4.png

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

Har åkt runt i nästan hela Thailand och upplevt hur det ser ut på många ställen. I Min by och vårat hus trivs jag

inga fulla sörlänningar några trevliga falanger och jätte fina Thai människor då behöver man inte supa

Link to comment
Dela på andra sajter

Har åkt runt i nästan hela Thailand och upplevt hur det ser ut på många ställen. I Min by och vårat hus trivs jag
inga fulla sörlänningar några trevliga falanger och jätte fina Thai människor då behöver man inte supa
Har också åkt runt i Thailand.. Dock så är jag mestadels full för det är same same överallt.. Ja, förutom i yxbyn där får man dra loss ordentligt för att stå ut! [emoji109]

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev B747:

Dax för lite single malt efter besöket på den lokala thaien.emoji106.pngae2e37230f15d70ea8dc6423ccca0416.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Gör som Clirre och citerar mig själv.Tror inte ens Nilsson och Peo har provat denna.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev wUThai:

Har också åkt runt i Thailand.. Dock så är jag mestadels full för det är same same överallt.. Ja, förutom i yxbyn där får man dra loss ordentligt för att stå ut! emoji109.png

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

Det är ju för att du är full du inte ser nåt. Det måste du förstå, sörlänning eller inte. Fattar du inte det har du problem

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju för att du är full du inte ser nåt. Det måste du förstå, sörlänning eller inte. Fattar du inte det har du problem
Vad är det jag ska se då? Risfält finns överallt i Thailand. [emoji4]

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...