Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Japp.Siktar på en avstängning ikväll Hoppas att radioamatören är på hugget. :taunt:

Vem är radioamatören? Inte så mycket koll på forat då man lekt dramaqueen ett tag! :)

 

Tjåck dii!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 41,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4168

  • B747

    2364

  • MickeN

    1985

  • Enis

    1908

Guest Oregistrerad knasen

Vem är radioamatören? Inte så mycket koll på forat då man lekt dramaqueen ett tag! :)

 

Tjåck dii!

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem är radioamatören? Inte så mycket koll på forat då man lekt dramaqueen ett tag! :)

 

Tjåck dii!

Fodervärden Surin p3.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Japp.Siktar på en avstängning ikväll Hoppas att radioamatören är på hugget. :taunt:

 

Jo jag såg i morse att det finns viss potential i dig :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha! Ja jävla i skägget! Då är det bara och öka så kan det bli en riktigt rolig kväll. Ska se om man själv lyckas reta upp nån mer senare!? :)

Fortsätter på ett vinnande koncept. :)

Tjåck dii!

post-3432-1414861924,35_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha! Ja jävla i skägget! Då är det bara och öka så kan det bli en riktigt rolig kväll. Ska se om man själv lyckas reta upp nån mer senare!? :)

Fortsätter på ett vinnande koncept. :)

Tjåck dii!

:good:  :good:  :good:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jag menar surpitten.

 

 

 

 

Då hoppas jag på att ni styr upp en riktig lördagstråd nu då eftersom fredagstråden blev låst :(

Link to comment
Dela på andra sajter

Då hoppas jag på att ni styr upp en riktig lördagstråd nu då eftersom fredagstråden blev låst :(

Men fredagstråden höll i sig rätt länge iaf! :)

 

Tycker Atoms tråd har hög potential till en spännande Lördagstråd!? LOL! :mdr:

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

Då hoppas jag på att ni styr upp en riktig lördagstråd nu då eftersom fredagstråden blev låst :(

Bara du slutar upp med mongolidobegripligakonstigamystiska citeringar som du gjorde sist du söp till.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Bara du slutar upp med mongolidobegripligakonstigamystiska citeringar som du gjorde sist du söp till.

 

Det är mongolidobegribpligakonstigamystiska citeringar som är stöttepelaren här bland allt annat nuttinuttiga gullande ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Fodervärden Surin p3.

Hade för mig att det var Nicholas eller någon av de andra tråkmånsarna som var (radio)amatör 

 

Nu testar vi fulspriten

 

post-6130-0-83133700-1414863632_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade för mig att det var Nicholas eller någon av de andra tråkmånsarna som var (radio)amatör 

 

Nu testar vi fulspriten

 

attachicon.gifIMG_2455.jpg

Borde va Finlandia till Iitala glasen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Borde va Finlandia till Iitala glasen.

Nu är jag ingen poet så det duger med vodka för mig ;)  Ittala heter glasen dessutom 

 

Finlandia är en symfonisk dikt komponerad för orkester 1899 av Jean Sibelius, med text skriven ett halvsekel senare av V.A. Koskenniemi. Finlandia är ett av Sibelius mest kända verk, kanske främst på grund av dess symbolvärde.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är jag ingen poet så det duger med vodka för mig :wink:  Ittala heter glasen dessutom 

 

Finlandia är en symfonisk dikt komponerad för orkester 1899 av Jean Sibelius, med text skriven ett halvsekel senare av V.A. Koskenniemi. Finlandia är ett av Sibelius mest kända verk, kanske främst på grund av dess symbolvärde.

Finlandia vodka känner nog dom flesta till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finlandia vodka känner nog dom flesta till.

Jodå, den räfflade flaskan har man sett men jag tyckte det var roligare med något poetiskt skit

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är jag ingen poet så det duger med vodka för mig :wink:  Ittala heter glasen dessutom 

 

Finlandia är en symfonisk dikt komponerad för orkester 1899 av Jean Sibelius, med text skriven ett halvsekel senare av V.A. Koskenniemi. Finlandia är ett av Sibelius mest kända verk, kanske främst på grund av dess symbolvärde.

Fel båda tre Iittala heter glasen.
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...