Oscar Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Kaffe, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 1,l morgon kaffe före det är dags att byta till vintersulor på bilen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ITOY Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Kaffe ! mumma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Svart kaffe & treo!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Svart kaffe & treo!!! Kaffekask ? tror det är vad du behöver iaf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Kaffekask ? tror det är vad du behöver iaf Även i Finland kallad "kaffe normal". Utan vodka ryktas att den kallas "kaffe brutal" Själv dricker jag the till frukosten just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Leo. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Oboy,,,,det är mumma det Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 sofiero och pad gapao till frulle här. kan ju vara farligt att vakna nykter. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Oboy,,,,det är mumma det Det kan du lita på! En och annan Singha och Chang slinker också gärna ned. Jag diskriminerar ingen utom Archa (stavning?) möjligen. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 norrland 3,5 innan frun vaknar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Säkert Måne. Helt säkert,går in på min 3:de vita månad den 11:e Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 (ändrad) Ändrades Oktober 31, 2010 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Cola för tillfället, när maten e klar blir det även en öl. Innis and Gun Rom oak 8,2% Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pm64 Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 I dag när jag och min fru hade varit på stranden nån timme var vi in till Maitan och blev bjudna på en varsin chang av honom,stort tack Maitan sen köpte vi en varsin till för dricka bara en känns lite tomt,nu blir de en whiskey och soda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 31, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Är för mätt å stinn nu får vänta nån timme sen får ja nog ruska i boxen igen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd November 1, 2010 Dela Inlagd November 1, 2010 Har just bjudit mig själv och Siamkap på varsin Bloody Mary... min specialblandning vad gäller kryddor som svartpeppar, cayonnepeppar, tabasco och inte minst salt. Siamkap har nu stappplat hem, men inte omöjligt att jag tar mig en till Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 1, 2010 Dela Inlagd November 1, 2010 Har just bjudit mig själv och Siamkap på varsin Bloody Mary... min specialblandning vad gäller kryddor som svartpeppar, cayonnepeppar, tabasco och inte minst salt. Siamkap har nu stappplat hem, men inte omöjligt att jag tar mig en till Herr Chang har talat. Det låter gött Herr Chang, själv tar jag det lungt idag. Fick tillräckligt igår.Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 1, 2010 Dela Inlagd November 1, 2010 Själv dricker jag kaffe för att hålla mig vaken nu när man har nattskift Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 14, 2010 Chok di den satt fint När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nongyang Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 kvällste Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 naam paoo. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Nam Soda. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 River gott i halsen, speciellt utan groggvirke. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Mjölk till mina 4 cheese på donken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu