Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

  • Svar 41,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4174

  • B747

    2364

  • MickeN

    1989

  • Enis

    1912

stjp8729

Jäkla fin bild men du verkar ha nåt virus, eller e det kanske bara lite skit på linsen...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

stjp8729

Jäkla fin bild men du verkar ha nåt virus, eller e det kanske bara lite skit på linsen...

Odin, :)

Kasta inte sten i glashus.. :giggle: Det finns bevis på att även du är en LEO älskare.. Tror Maitian tog en bild på dig och vår allas favorit öl.. :drinks:

Ha en bra dag!

:wai:

post-4239-0-24290700-1295175256_thumb.jp

Ändrades av stjp8729
Link to comment
Dela på andra sajter

Idag är det en sorgens dag :(

Hela den sorgliga historien började igårkväll då kylen var smockfull, så när jag öppnade kylskåpsdörren föll en LEO öl ut, och flaskan krossades helt sonika hårt och brutalt mot köksgolvet :(

Nu slutar tyvärr inte historien här, nu imorse när jag öppnade frysen så möts jag av en hemsk syn som kan få den mest härdade man att gråta och falla i sorg.

post-4239-0-80709500-1295666832_thumb.jp

Jag har alltså på mindre än 12 timmar våldtagit hedern och varumärket på Världens bästa öl. Hoppas att jag kommer över detta trauma inom en rimlig tid, i vilket fall som helst är hela helgen förstörd så jag kan lika gärna åka och jobba, allt för att inte utsätta eller skada någon mer LEO öl.

LEO:

Har himelska citrusaktiga humletoner med en läckert maltig sötma och en mjuk avslutande aromatisk beska. Perfekt till det heta köket med rätter från Thailand, Indien, Kina och Mexiko eller på egen hand som törstsläckare.

Mvh Från stjp8729 med sorg i hjärtat och själen.

:wai:

Ändrades av stjp8729
Link to comment
Dela på andra sajter

Idag är det en sorgens dag :(

Hela den sorgliga historien började igårkväll då kylen var smockfull, så när jag öppnade kylskåpsdörren föll en LEO öl ut flaskan krossades brutalt helt sonika mot köksgolvet :(

Nu slutar tyvärr inte historien här, nu imorse när jag öppnade frysen så möts jag av en hemsk syn som kan få den mest härdade man att gråta och falla i sorg.

post-4239-0-80709500-1295666832_thumb.jp

Jag har alltså på mindre än 12 timmar våldtagit hedern och varumärket på Världens bästa öl. Hoppas att jag kommer över detta trauma inom en rimlig tid, i vilket fall som helst är hela helgen förstörd så jag kan lika gärna åka och jobba, allt för att inte utsätta eller skada någon mer LEO öl.

LEO:

Har himelska citrusaktiga humletoner med en läckert maltig sötma och en mjuk avslutande aromatisk beska. Perfekt till det heta köket med rätter från Thailand, Indien, Kina och Mexiko eller på egen hand som törstsläckare.

Mvh Från stjp8729 med sorg i hjärtat och själen.

:wai:

Hahahahahahahaha Stjp kom ner till Jomtien och dränk dina sorger hos mig. Maitan. :friends:

post-3491-0-13257000-1295668756_thumb.jp

Ändrades av Maitan

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahahahahahahaha Stjp kom ner till Jomtien och dränk dina sorger hos mig. Maitan. :friends:

Hej Maitan,

Skulle mer än gärna åka ner, men ikväll blir det att dränka sorgen på Roadhouse Barbecue i sammanband med "Dubbel forumträff i Bangkok 22 och 23 januari 2011". ;)

Hoppas att några snälla MPR:are som kommer på träffen kan trösta mig, detta så att man känner sig lite bättre till mods.

Ha en gör go dag!

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Maitan,

Skulle mer än gärna åka ner, men ikväll blir det att dränka sorgen på Roadhouse Barbecue i sammanband med "Dubbel forumträff i Bangkok 22 och 23 januari 2011". ;)

Hoppas att några snälla MPR:are som kommer på träffen kan trösta mig, detta så att man känner sig lite bättre till mods.

Ha en gör go dag!

:wai:

Hahahahahah det kommer säkert många goa gubbar som kan trösta dig. :great: Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Maitan,

Skulle mer än gärna åka ner, men ikväll blir det att dränka sorgen på Roadhouse Barbecue i sammanband med "Dubbel forumträff i Bangkok 22 och 23 januari 2011". ;)

Hoppas att några snälla MPR:are som kommer på träffen kan trösta mig, detta så att man känner sig lite bättre till mods.

Ha en gör go dag!

:wai:

Ordnat Stjp Herr Odin har lite tröst till dig från Maitan. :great::dance1::whoco5:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag är det en sorgens dag :(

Hela den sorgliga historien började igårkväll då kylen var smockfull, så när jag öppnade kylskåpsdörren föll en LEO öl ut, och flaskan krossades helt sonika hårt och brutalt mot köksgolvet :(

Nu slutar tyvärr inte historien här, nu imorse när jag öppnade frysen så möts jag av en hemsk syn som kan få den mest härdade man att gråta och falla i sorg.

post-4239-0-80709500-1295666832_thumb.jp

Jag har alltså på mindre än 12 timmar våldtagit hedern och varumärket på Världens bästa öl. Hoppas att jag kommer över detta trauma inom en rimlig tid, i vilket fall som helst är hela helgen förstörd så jag kan lika gärna åka och jobba, allt för att inte utsätta eller skada någon mer LEO öl.

LEO:

Har himelska citrusaktiga humletoner med en läckert maltig sötma och en mjuk avslutande aromatisk beska. Perfekt till det heta köket med rätter från Thailand, Indien, Kina och Mexiko eller på egen hand som törstsläckare.

Mvh Från stjp8729 med sorg i hjärtat och själen.

:wai:

Själv avnjuter jag ett eller flera glas rödvin denna lördagkväll men jag måste fråga varför du gömmer LEOölen i frysen? :whoco5::drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Pepsi Max :drinks::dance:

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu en enkel Zeunerts original, snart börjar V75, Whiskey står på tur inför miljonerna :drinks:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv avnjuter jag ett eller flera glas rödvin denna lördagkväll men jag måste fråga varför du gömmer LEOölen i frysen? :whoco5::drinks:

Hej Chaweng,

Jag skulle aldrig glömma en LEO i frysen, det var frugan som la en en LEO för att vara snäll. Men tydligen drack jag inte upp fredags ransonen :drinks:

Ha en go lördag!

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Öl i frysen :crazy: ? Brukar man ju ha nubbe ibland :whistle:

Började med Gin longdrink,nu e det fulöl...sen kan det bli nästan vad som helst :dance1:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte mig en liten flaska whisky idag och lauders såg inbjudande ut med lite honungskaraktär så jag får väl prova nytt tänkte jag.

Väl i kassan tyckte jag att det blev väl dyrt och tittade på kvittot 700cl.

Flaskan ser liten ut :whoco5:

Tog mig en klunk nyss och rekomderar den inte.

Smakar lika billigt som det är.

I brist på annat får jag väl offra mig. :whistle:

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Dricker finöl med en utmärkt sötma och klarhet.. :drinks:

post-4239-0-10769000-1295172926_thumb.jp

Den däringa elefanten kommer inte in i huset, den hör hemma utomhus alternativt på zoo.. :giggle:

Ha en bra dag!

:wai:

Ja tacka vet ja Leo så man får lite fägring på köpet :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Odin, :)

Kasta inte sten i glashus.. :giggle: Det finns bevis på att även du är en LEO älskare.. Tror Maitian tog en bild på dig och vår allas favorit öl.. :drinks:

Ha en bra dag!

:wai:

:rotfl::rotfl::rotfl::fan1:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Idag är det en sorgens dag :(

Hela den sorgliga historien började igårkväll då kylen var smockfull, så när jag öppnade kylskåpsdörren föll en LEO öl ut, och flaskan krossades helt sonika hårt och brutalt mot köksgolvet :(

Nu slutar tyvärr inte historien här, nu imorse när jag öppnade frysen så möts jag av en hemsk syn som kan få den mest härdade man att gråta och falla i sorg.

post-4239-0-80709500-1295666832_thumb.jp

Jag har alltså på mindre än 12 timmar våldtagit hedern och varumärket på Världens bästa öl. Hoppas att jag kommer över detta trauma inom en rimlig tid, i vilket fall som helst är hela helgen förstörd så jag kan lika gärna åka och jobba, allt för att inte utsätta eller skada någon mer LEO öl.

LEO:

Har himelska citrusaktiga humletoner med en läckert maltig sötma och en mjuk avslutande aromatisk beska. Perfekt till det heta köket med rätter från Thailand, Indien, Kina och Mexiko eller på egen hand som törstsläckare.

Mvh Från stjp8729 med sorg i hjärtat och själen.

:wai:

De var ju den ja inte lyckades pressa ner :o:fool::fan::fan::cray::cray:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...