Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Hej på er, en go lördag! :)

Sitter på utsidan huset och smuttar på Världens bästa öl, för er förtappade inom ölkultur kan jag informera att Världens bästa öl heter LEO :friends:;):drinks:

post-4239-0-07223000-1292064128_thumb.jp

Ser väl härligt ut :) Ingen snö och kyla..

Ha en gör go lördag!

:wai:

Och ett stulet ölglas ajabaja :drinks::crazy: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 41,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4160

  • B747

    2364

  • MickeN

    1982

  • Enis

    1904

Och ett stulet ölglas ajabaja :drinks::crazy: Mvh Måne

Hej Måne,

Icke sa Nicke.. Ärligt ihopdruckit i Singapore, dom hade en drive om man drack x öl så fick man ett glas. Kommer faktiskt inte ihåg hur många öl man behövde dricka, men fick två glas. ;) Varav det ena gick isönder från HRC till hotellet :(

Samma drive ett antal gånger i Kuala Lumpur också, där man en gång i tiden var stamgäst med "eget" glas och bord :drinks:

Ha en go dag!

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Och Hägendas glas,du ÄR en riktig livsnjutare :drinks::friends: Mvh Måne

Den glassen e helt fantastisk :great:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Öl.

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

En nyanländ Chang Classic :drinks:

Jasså leverantören har anländt nu

då får man gratulera, hoppas allt

blir till fullo underbart :friends:

Link to comment
Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Rekar lite inför julen med lite julöl en kandidat är st peters winter ale från st peters brewery Annars kan jag ju rekomendera falcon julöl lite tråkig och lätt blaskig men den är ju inte så jättesöt och kommer att funka hyfsat falcon har ju slutat med gammelbryggden ni vet den där svarta flaskan med kapsylöppnare hängande i en tråd på halsen? som fanns i på nittiotalet den var också ett årgångsöl och smakade perfekt till jul.

annars kan jag rekommendera Beer lao Dark till julbordet för er som är i Thailand borde vara lätt att få tag på och så passar nog mycket bra till svensk julmat.

Förresten nån som kan rekommendera ett gott vin till blodpudding? :sFduh::crazy:

Rekar lite inför julen med lite julöl en kandidat är st peters winter ale från st peters brewery Annars kan jag ju rekomendera falcon julöl lite tråkig och lätt blaskig men den är ju inte så jättesöt och kommer att funka hyfsat falcon har ju slutat med gammelbryggden ni vet den där svarta flaskan med kapsylöppnare hängande i en tråd på halsen? som fanns i på nittiotalet den var också ett årgångsöl och smakade perfekt till jul.

annars kan jag rekommendera Beer lao Dark till julbordet för er som är i Thailand borde vara lätt att få tag på och så passar nog mycket bra till svensk julmat.

Förresten nån som kan rekommendera ett gott vin till blodpudding? :sFduh::crazy:

post-5399-0-01787900-1292085905_thumb.jp

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

http://www.youtube.com/watch?v=gsD2zdaWkfs

Ett par clirr å lite go musik :great::dance1:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du Clion.bättre dansmusik får man leta efter...Vikingarna var i en klass för sig.jag o frugan var på "sista dansen" då vi bor i Arvika.synd bara att inte Anders Erixon på trummor fick vara med om detta...han dog ju hastigt nåra år tidigare.kände honom o han var en riktig go person.alltid glad.efter att Anders gått bort var det inte samma Vikingarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

En Calvados framför brasan efter middagen. Kunde varit värre. Till filmen kan det mycket väl bli lite läppjande på eller annan belgisk Leffe Blond.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

falcon,tuborg,heiniken, senare nåt som heter mummelman, är väl nån snikvariant på jäger tror jag, skål

Link to comment
Dela på andra sajter

Seven giraffes

http://www.systembol...=0&SokStrangar=

Land Storbritannien

Distrikt Storbritannien

Alkoholhalt 5,1 %

Färg Mörk, gul färg.

Doft Nyanserad, humlearomatisk doft med inslag av aprikos, apelsin, honung, bröd och fläder.

Smak Nyanserad, humlearomatisk smak med tydlig beska, inslag av aprikos, honung, bröd, fläder och apelsinskal.

Användning Serveras vid 11-13°C som till smakrik husmanskost, eller som sällskapsdryck.

Säkert inget som man får stor respekt från att dricka men det var 100% godkänt.

Ändrades av elikswe
Link to comment
Dela på andra sajter

Seven giraffes

http://www.systembol...=0&SokStrangar=

Land Storbritannien

Distrikt Storbritannien

Alkoholhalt 5,1 %

Färg Mörk, gul färg.

Doft Nyanserad, humlearomatisk doft med inslag av aprikos, apelsin, honung, bröd och fläder.

Smak Nyanserad, humlearomatisk smak med tydlig beska, inslag av aprikos, honung, bröd, fläder och apelsinskal.

Användning Serveras vid 11-13°C som till smakrik husmanskost, eller som sällskapsdryck.

Säkert inget som man får stor respekt från att dricka men det var 100% godkänt.

Vadårå den är ju supermumsish

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns alltid en "öl-provare" som kommer ur buskaget om man postar om öl på internet. Om man vidhåller att man endast dricker skiten och är nöjd med det så slipper man bli utmanad till att post battla om vilken öl som ger mest cred att dricka.

Funkar bra på jobbet med har jag märkt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...