Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

En byrå på en kista?Det är en konstgjord kamin med värme fläkt och glödande vedträn blindbock.Och blommorna skiter jag i, det är inte min avdelning direkt,lika lite som din fina blomlåda på balkongen:rotfl:Och för övrigt så är det vinglas.

Jag tycker det är fräckt med blomman som har ett gökur ovanför sig.

Hamnois minimalistiska blomlåda är numera legendarisk.

 

 

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 41,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4174

  • B747

    2364

  • MickeN

    1989

  • Enis

    1912

7 minuter sedan, skrev Peolito:

Jag tycker det är fräckt med blomman som har ett gökur ovanför sig.

Hamnois minimalistiska blomlåda är numera legendarisk.

 

 

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Lika minimalistisk som dina herrblusar!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Lika minimalistisk som dina herrblusar!

Jag vet att du gillar mina skjortor det har flygarn sagt i förtroende.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
38 minuter sedan, skrev B747:

Måste fylla på dom röda blodkropparna som en viss medlem brukar sägaemoji1.png78e91cc38cf0ab90d50997c5ff4ecdf2.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Bästa tv programmet!  😀

Men du är värd en större tv! (Tycker du inte?)

 

Nu paus i spikandet här hemma. Svalt vitt vin i hammocken!


 

F415B8E2-F475-4610-A80C-14BF7F10871F.thumb.jpeg.200239cf0864626a760a85d54c7cc9c8.jpeg
 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

En Gin och Tonic

 

 

645221F7-3959-48DD-8EE1-F7DA678AE783.thumb.jpeg.cd4cdaee4b61831f8ee79c4cb4590e1b.jpeg

 

med Gin och Tonic

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

En t&r till Bangkok idag, första gången på en månad. Lite cold cuts och annat importerat man inte hittar i byn och sedan hem till condon för att kolla posten och hämta lite böcker.
 

Hittade några glömda finöl och några flaskor vin samt denna flaska jag fick av Farsan i julklapp någon gång. Har inte druckit Zubrowka sedan jag pluggade så har en fråga; bör den slängas, snapsas eller går det att göra grogg på den?

F742E343-B166-401F-92B9-8DA49F946144.jpeg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Atom:

En t&r till Bangkok idag, första gången på en månad. Lite cold cuts och annat importerat man inte hittar i byn och sedan hem till condon för att kolla posten och hämta lite böcker.
 

Hittade några glömda finöl och några flaskor vin samt denna flaska jag fick av Farsan i julklapp någon gång. Har inte druckit Zubrowka sedan jag pluggade så har en fråga; bör den slängas, snapsas eller går det att göra grogg på den?

F742E343-B166-401F-92B9-8DA49F946144.jpeg

Fy fan vilka bakrus jag har haft på bisonvodkan. Kommer aldrig igen dricka den frivilligt.

Men testa du att ta ett 10-tal snapsar och se om du tål den bättre ;) 

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Atom:

En t&r till Bangkok idag, första gången på en månad. Lite cold cuts och annat importerat man inte hittar i byn och sedan hem till condon för att kolla posten och hämta lite böcker.
 

Hittade några glömda finöl och några flaskor vin samt denna flaska jag fick av Farsan i julklapp någon gång. Har inte druckit Zubrowka sedan jag pluggade så har en fråga; bör den slängas, snapsas eller går det att göra grogg på den?

F742E343-B166-401F-92B9-8DA49F946144.jpeg

Ingen aning om den vodkan men jag misstänker att finsmakarna här starkt kan rekommendera den då den ju innehåller den viktigaste av alla ingredienser alkohol :)

 

Link to comment
Dela på andra sajter

En t&r till Bangkok idag, första gången på en månad. Lite cold cuts och annat importerat man inte hittar i byn och sedan hem till condon för att kolla posten och hämta lite böcker.
 
Hittade några glömda finöl och några flaskor vin samt denna flaska jag fick av Farsan i julklapp någon gång. Har inte druckit Zubrowka sedan jag pluggade så har en fråga; bör den slängas, snapsas eller går det att göra grogg på den?
F742E343-B166-401F-92B9-8DA49F946144.thumb.jpeg.8be27ccf77cca64daf49da6588f05c1c.jpeg

Den där vodkan fick jag en flaska av Nilsson68 för ett par år sedan. Har den som reserv [emoji3]


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

9 minutes ago, M33 said:

Fy fan vilka bakrus jag har haft på bisonvodkan. Kommer aldrig igen dricka den frivilligt.

Men testa du att ta ett 10-tal snapsar och se om du tål den bättre ;) 

 

1 minute ago, Knasen said:

Ingen aning om den vodkan men jag misstänker att finsmakarna här starkt kan rekommendera den då den ju innehåller den viktigaste av alla ingredienser alkohol :)

 

70/20 med Diet Coke brukar den mesta högoktaniga alkoholen smaka bra; kanske inget att inleda kvällen med dock.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Peolito:


Den där vodkan fick jag en flaska av Nilsson68 för ett par år sedan. Har den som reserv emoji3.png


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Om Nilsson68 befattar sig med den så går den nog bra att göra stänkare på :)

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Förlorade mycket blod på vårdcentralen igår måste fylla på mer.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

IMG_5304.jpg
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Atom:

 

70/20 med Diet Coke brukar den mesta högoktaniga alkoholen smaka bra; kanske inget att inleda kvällen med dock.

Vad ska resten 10 vara? :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter



En t&r till Bangkok idag, första gången på en månad. Lite cold cuts och annat importerat man inte hittar i byn och sedan hem till condon för att kolla posten och hämta lite böcker.
 
Hittade några glömda finöl och några flaskor vin samt denna flaska jag fick av Farsan i julklapp någon gång. Har inte druckit Zubrowka sedan jag pluggade så har en fråga; bör den slängas, snapsas eller går det att göra grogg på den?
F742E343-B166-401F-92B9-8DA49F946144.thumb.jpeg.8be27ccf77cca64daf49da6588f05c1c.jpeg


Jag vill minnas att i Polen drack vi Zubrowka med äppeljuice, för det gjorde polackerna. Kommer inte ihåg smaken.

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minutes ago, Rillex said:

Vad ska resten 10 vara? :drinks:

Vilja!

 

”Ordspråket” kommer från en midsommar på Öland tidigt 90-tal då vi stötte på ett gäng från typ Vimmerby eller annan inavlad sommarort. De satt med en dunk hembränt och några PET-flaskor cola och de sade att de blandade 70-20 och svarade just ”vilja” då vi frågade om resterande 10%.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Nilsson68
En t&r till Bangkok idag, första gången på en månad. Lite cold cuts och annat importerat man inte hittar i byn och sedan hem till condon för att kolla posten och hämta lite böcker.
 
Hittade några glömda finöl och några flaskor vin samt denna flaska jag fick av Farsan i julklapp någon gång. Har inte druckit Zubrowka sedan jag pluggade så har en fråga; bör den slängas, snapsas eller går det att göra grogg på den?
F742E343-B166-401F-92B9-8DA49F946144.thumb.jpeg.8be27ccf77cca64daf49da6588f05c1c.jpeg
Fick några sådana från en UE(polack).
Har någon reserv kvar.
Enda sättet att dricka den är som Stänkare[emoji6]
Blandas med Äppeljuice. Och några isbitar.
Lycka till!

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Nu får det bli en "tvåfingrars".  :drinks:

 

Hoppas folket är snälla och trevliga ikväll. Make love not war. Det sista jag vill är att vässa knivarna.

 

IMG_8051.thumb.jpg.a9c19d3a2fd46bab141fa639f3d90a77.jpg

 

 

IMG_8053.thumb.jpg.680492fe0513b0fb46369761456fdbcd.jpg

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
11 minuter sedan, skrev Naam kaeng:

Nu får det bli en "tvåfingrars".  :drinks:

 

Hoppas folket är snälla och trevliga ikväll. Make love not war. Det sista jag vill är att vässa knivarna.

 

IMG_8051.thumb.jpg.a9c19d3a2fd46bab141fa639f3d90a77.jpg

 

 

IMG_8053.thumb.jpg.680492fe0513b0fb46369761456fdbcd.jpg

 

 

 

 

Du har inte den vassaste kniven i lådan. 😁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gott vitt vin gillar Nya Zeeländska vita väldigt goda...[emoji1635][emoji39]

dccd083da675029012840749f1d74a29.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
2 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Du har inte den vassaste kniven i lådan. 😁

Säkert är det så.

Vem har den vassaste kniven i lådan?

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Skogstema

 

94B19F0A-2B1B-4097-9493-2A0EA4A49134.thumb.jpeg.51d94ed5b352a07eadd75b10e4471646.jpeg

 

176931B4-EF5D-40B9-BABB-4D9F2B49F5BA.thumb.jpeg.e374b1b334c50746bd7ce0306439afbc.jpeg

 

Granskott och blåbär

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Atom:

En t&r till Bangkok idag, första gången på en månad. Lite cold cuts och annat importerat man inte hittar i byn och sedan hem till condon för att kolla posten och hämta lite böcker.
 

Hittade några glömda finöl och några flaskor vin samt denna flaska jag fick av Farsan i julklapp någon gång. Har inte druckit Zubrowka sedan jag pluggade så har en fråga; bör den slängas, snapsas eller går det att göra grogg på den?

F742E343-B166-401F-92B9-8DA49F946144.jpeg

Den fina vodkan drack man rejält ur i höstas då jag besökte Gdansk.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...